Q&A

TRÉNINK

F
Filip B | 13. 02. 2019

Ahoj Aleši jake cviky bych měl cvičit když mi je 13 má 181 cm 76kg aby se mi nezastavil růst a jaký na to máš názor

ODPOVĚDĚT
F
Filip F | 02. 02. 2019

Ahoj Aleš. Kukávam ťa už dlhšie . Mám 20 rokov a rád by som sa začal venovať cvičeniu. Výška 186 cm váha okolo 86 kilogramov. Chcel by som si zakúpiť tvoj treningový plán aj zo všetkým ostatým. No len mám strach, lebo mám prácu celkom dosť fyzicky náročnú denne spravím vyšše 40 kilometrov pešou chodozou, samozrejme len cez týžden. Víkend regenerujem :D. Nechcel by som zase veľmi pribrať skor zdorazniť obrysy. Možno maximalne schudnuť 2 až 3 kilá. No ale k veci myslíš si že pri tak fyzicky naročnej práci a pri tolkých kilometrov sa mám dávať ešte na cvičenie? Nebude to mať na moje telo nejaký dopad? PS: pracujem v mäsokombináte a tlačím štvrte, alebo občas aj polky kráv podla toho kde ma dajú . Priemerná váha tlačenia je okolo 300 až 400 kilo. V tom vačšinou zapájam však nohy a ramená. Budem rád ak mi odpovieš ďakujem :)

ODPOVĚDĚT
T
Tomáš Kellner | 31. 01. 2019

Ahoj Aleši, prvně děkuji za tvorbu, kterou děláš. Jsi pro mne hodnotným zdrojem informací. cvičím 4x týdně TABATU (25min, 5 sérií po 8 cvicích - angličáky, výpady, dřepy s činkou, dynamický plank), do toho zařazuju kardio zpravidla 1x týdně (hodina běhu). Měl bych být v kalorickém deficitu cca 20 % (v rámci makroživin důraz na bílkoviny - aspoň 2g na 1kg, tuka a sacharidy upravuju dle potřeby). Mým cílem je zbavit se tuku a vyrýsovat svaly. Tuk pomalu mizí, nicméně nejde to zrovna nejrychleji. Je to dle tebe správná cesta s ohledem na můj cíl zbavit se tuku a vyrýsovat, nebo navrhuješ něco změnit?díky za odpověď a ať se daří!

ODPOVĚDĚT
F
Filip | 30. 01. 2019

Ahoj Aleši, přemýšlím o možnosti, že si zakoupím tvůj program ohledně cvičení a jídelníčku, ale zajímá mě věc zda se tvůj program věnuje i street workoutu resp. calisthenics. Díky za odpověď a ať to roste.

ODPOVĚDĚT
K
Klára | 22. 01. 2019

Ahoj Aleši. Sleduji tvoje videa, která jsou velmi motivující k dosahování výsledků. Chtěla by jsem tě požádat o radu. Od dokonalosti mám daleko, ale mým cílem je spíše dělat co mě baví. Mám velmi fyzicky náročnou práci a bohužel i díky ní mám střídavě čtyři dny nedostatečné regenerace, jelikož spím maximálně pět hodin. Pracuji i o víkendech. S tím, že mě velmi baví cvičení. Doma mini posilovna a navštěvuji i veřejnou. Cvičím tak čtyřikrát týdně a k tomu každý den, dvakrát denně buď procházky nebo běh se psy. Prokládám i dalšími aktivitami. Bohužel už asi počtvrté se mi stalo, že jsem došla až do toho extrému, že moje tělo asi bylo maximálně vyčerpané. Projevovalo se to tělesným třesem, slabostí, nutkání přijímání velkého množství rychlých cukrů a bolestivostí pat (podle doktorů reakce na přetížení). Co by jsi doporučoval? Nechce se mi moc vynechávat cvičení, protože mi připadá , že jsem více unavená a bývám pak i pěkně protivnou osobou. Děkuji předem za pomoc.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ