Q&A

TRÉNINK

  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
T
Tomáš Prchal | 10. 06. 2021

Zdravím Aleši, mám na Vás dotaz ohledně tréninkového plánu SUPERHUMAN. Probíhají konzultace online nebo osobně? Předem děkuji za odpověď.

ODPOVĚDĚT
E
Ella Ka | 03. 06. 2021

Ahoj, chci se zeptat co si myslíš o fitness v 14 letech ? Myslíš ze je lepší mít na týden split nebo jet full body třeba 4 krát tydne ?

ODPOVĚDĚT
K
Kryštof Kindl | 13. 05. 2021

Zdar Aleši, mám na Tebe otázku. Když chci posilovat, ale mám ještě nějaké tukové zásoby, tak mám nejdřív zhubnout a potom začít makat a nebo mám makat, i když mám tuky? 

ODPOVĚDĚT
Š
Šimon Kuchařík | 06. 05. 2021

Ahoj, začínám s cvičením na workoutových hřištích, a tak bych chtěl zhodnotit kvalitu tréninku, zda třeba nezapomínám na nějaké partie + co bys mi doporučil vyměnit, přidat do treninkového plánu. 195cm, 92kg, cvičím 2-3x týdně, volné dny proložené lehkým karidem (brusle, sem tam běh,..) Tréninkový plán: (vše 3 série - +- 8 opakování) SHYBY (s expanderem) na střídačku s DIPY Přítahy u nižší hrazdy -> (přítah hrudníkem k tyči) na střídačku s přitahováním natažených noh na kolmé lavici DŘEPY na střídačku s VÝPADY Měl bych zapojit do tréninku třeba shyby podhmatem na biceps? Nebo něco na ramena? Trénink mi trvá +- 45 minut + 15 rozcvička a protažení. Děkuji za všechny rady ;) Jsi mou velkou motivací.

ODPOVĚDĚT
J
Jirka K. | 04. 04. 2021

Ahoj Aleši, rád bych se Tě zeptal na 2 otázky. První se týká příležitostného zařazení tzv. odpočinkového týdne (pro cvičence, kteří trénují téměř denně) a druhá pozitivních efektů "chladu" na formování postavy. Mohl by ses s námi v příštím videu podělit o svůj názor a zkušenosti týkající se těchto témat? Díky a přeji hezké Velikonoce.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ