Q&A

TRÉNINK

L
Lukáš | 16. 10. 2018

Zdar Aleši a vůbec všichni, už nějakou dobu cvičím, ale po změně režimu kvůli práci je to teď mnohem težší :( Prosím o radu - jak byste rozvrhli trénink, když mám takhle pro gainy úplně naprd systém: 12-ti hodinovky vždy 3 denní, 3 dny volna, 3 noční, 3 dny volna a zase noční, denní.... Je to těžká práce (na záda,ruce) a trénink musím nacpat do volna, mezi směnama to nemám šanci dát.

ODPOVĚDĚT
M
Martin Zeman | 14. 10. 2018

Zdravîîm, chci se zeptat, když zatím chci cvičit jenom trochu, myslíš že bude stačit pondělí a pátek trénink celého těla a v neděli běhat?

ODPOVĚDĚT
M
Michal | 06. 10. 2018

Čau, chtěl bych se zeptat na názor na tento tréninkový plán: Pondělí: silově spodek těla. Úterý: Silově vršek těla. Středa: nohy a břicho. Čtvrtek: kozy, bicák a tricák a Pátek: záda a ramena... nenapadl mě jiný zpusob jak procvičit všechny partie 2x týdně.

ODPOVĚDĚT
T
Tomáš Votava | 30. 09. 2018

Ahoj Aleši, mám dotaz ohledně doporučeného času tréninku. Někde píší nepřekročit hodinu protože si pak svaly ničíš, někde, že je to nesmysl, tak v tom mám guláš. Jedu 3x týdně fullbody 20 opakování po 6 sériích a čas mám tak cca 1,5 hodiny.

ODPOVĚDĚT
O
Ondřej Veroněk | 02. 10. 2018

Ahoj Tome, důležité je, aby jsi na to měl dost energie, pokud nejíš skoro vůbec.. i půlhodinový nebo hodinový trénink je riziko ztráty svalů. Musíš jíst dostatečně.. pokud jíš, nemusíš se bát třeba i hodinky a půl.. moc bych ale nechodil nad dvě hodiny.. Jako teoreticky, pokud bys jedl dost, nemusíš se také bát, ale zkus to narvat max mezi tu 1 hodinu a 2 hodinu. Zkráceně, pokud dostatečně jíš a časově to také nepřeháníš, nemáš se vůbec čeho bát. Ať to roste chlape! :)

ODPOVĚDĚT
R
Radoslav Sokola | 30. 09. 2018

Čau Aleši,už delší dobu dělám Box a Kick Box tak mě napadlo že bych začal brát protein ale potřebuju poradit jestli to nějak neovlivní efektivnost v boji (tím myslím sílu a rychlost)???

ODPOVĚDĚT
O
Ondřej Veroněk | 02. 10. 2018

Ahoj Radoslave, protein už bereš teď, pokud třeba jíš kuřecí.. bílkoviny, nebo-li proteiny jsou v jídle.. proteiny (suplementy) jsou udělané z jídla.. takže, neboj se, nemusíš se ničeho bát a klidně ho zařaď. Držím palce! :)

ODPOVĚDĚT
R
Radoslav Sokola | 09. 10. 2018

@Ondřej Veroněk: Dík za radu :)

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ