Q&A

TRÉNINK

  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
R
Roman Jacko | 05. 10. 2022

Ahoj Aleš, mám otázku ohľadom môjho systému tréningu. Aktuálne cvičím cca 4-5 krát týždenne snažím sa precvičiť každú svalovú partiu za týždeň jedenkrát ťažko a jeden krát ľahko. Zároveň každý jeden tréning mám úplne iný - vždy robím iné cviky, pričom sa vždy sústredím na hypertrofiu teda nie na silu ale objem. Zaujíma ma tvoj názor na to, že každý tréning nejakým spôsobom pozmením a nedržím sa striktne jedného tréningového plánu určité obdobie. Za 3 mesiace som nabral 5 kg teda z 80 kg na 85 kg v celkom dobrej forme nie je tam veľa tuku. Ďakujem za odpoveď a AŤ TO ROSTE.

ODPOVĚDĚT
J
Jan Daniel | 20. 06. 2022

Ahoj . Mam na teba jednu otazku . Pracujem ako Murar manuane a dost tazko 8-10 hodin denne stale popri tom cvicim neskoro vecer ked pridem domou aky trening by si doporucil pri tazkej manualnej praci . Momentalne idem Fest 2 trening od Lukasa Roubika

ODPOVĚDĚT
T
Tomáš Janeček | 10. 06. 2022

Ahoj Aleši, chci zhubnout cca 30kg a nabrat trochu svaly a vyrýsovat. Začal jsem jezdit na spinningovém kole, cvičit HIIT a posilovat s vlastní vahou a odporovou gumou. Cvičím cca 6x týdně. Nevím jak tyto činnosti poskládat po sobě, aby to bylo efektivní. Teď dávám každý den HIIT 5-10min+švihadlo a potom střídám posilování a spinning. Dává to smysl? Jak rozložit partie na posilování 3-4x týdně? Nevadí že necvičím nohy, protože je mám vždycky odvařený ze spinningu a HIITu? Díky za odpověď.

ODPOVĚDĚT
D
Daniel Mikšovský | 26. 05. 2022

Přidáví se k full body tréninku i dopumpování při doplňkových cviků na konci? Děkuji :D

ODPOVĚDĚT
V
Viliam | 14. 04. 2022

Nazdar , pri všetkých druhoch mrtvych tahov mam problem s tym , ze pri presuvani vahy zhora dolu sa mi zacnu nadvihovat spičky nôh a totalne nasladne stracam stabilitu. Dostal som tip , ze by mohlo ist o skratene / stiahnute hamstringy. Dik za opovede:)

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ