Q&A

TRÉNINK

J
Jan Flachs | 08. 10. 2019

zdarec Aleši, hele mam dotaz. Když mám ve čtvrek trénink na nohy ,mohu jit v ramci kardia druhý den jit běhat? díky za dotaz.

ODPOVĚDĚT
V
Vojtěch Vacek | 27. 09. 2019

Čau Aleši, co říkáš na trénink One Punch Man (100 kliků, 100 sklapovaček, 100 dřepů a 10km běhu každý den)?

ODPOVĚDĚT
J
Juraj Kopányi | 22. 09. 2019

Čau, aké dlhé by mali ideálne byť prestávky medzi sériami a jednotlivými cvikmi? Ako dlho by mal cca trvať tréning? Ďakujem za odpoveď, Juraj.

ODPOVĚDĚT
R
Rina | 18. 09. 2019

Ahoj, vím, že pro budování svalové hmoty je potřeba zvyšovat váhy. Problém je, že já větší váhy neunesu, buď udělám maximálně 3-5 cviků, a nebo je dělám špatně a neúplně... Vážím 50 kilo a cvičím s vahami na nohy 34 kilo, činky 2-3 kila a ruce na stroji 25 kilo. S jakou zátěží bych měla posilovat? A nejde budovat svalovou hmotu, i když budu posilovat stále se stejnými váhami?

ODPOVĚDĚT
J
Jiří | 03. 09. 2019

Ahoj, u videa v plavání jsi říkal, že jsi měl průměrný tep 160. Je to v pořádku? Měl jsem za to, že bys měl mít pro hubnutí 130. Řeším tento problém u běhu. Díky za odpověď.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ