Q&A

JÍDLO

  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
M
Matyáš Svoboda | 14. 05. 2022

Ahoj Aleši, mám dotaz ohledně diety. Hubnu, takže dodržuji denní příjem 1450 kcal (vážím 68 kg) a mám asi opačný problém, než většina, totiž, že jím míň, než bych měl a většinou se zastavím někde u 1200 kcal za den (a nepřijde mi to málo, nemám hlad, ani se necítím unavený). Obden střídám silový a aerobní trénink (hiit, běh, squash), chci se zeptat, jestli bych měl ve dni, kdy pálím další kcal aerobním tréninkem (většinou 400-600 kcal), navýšit jídelníček o tuto hodnotu, nebo dodržet standardní příjem i s takto prohloubeným deficitem. Díky moc za super videa! M.

ODPOVĚDĚT
G
Granule12 | 17. 04. 2022

Ahoj, chtel bych se zeptat a popřípadně nechat si poradit ohledně mé diety. Cvičím několik měsíců a poslední měsíce začínám strašně smrdět jen nevím čím to může být , žeru poměrně furt stejně věci jen je přehazují a občas něco obmenim. Tak nevim kde je problém, už jsem vysazavol postupně různé jídla abych zjistil čím to může být ale na nic jsme nepřišel. Jídlo mám klasické (vejce,vločky,maso,protein,rýže, másla, ovoce, zelenina atd.) Cvičím 3x týdne a bílkoviny držím zhruba 2.1-2.2g na kg, vážím 95kg a mám 190cm. Děkuji za odpověď

ODPOVĚDĚT
A
Alex Bukovský | 02. 04. 2022

Ahoj, mám takový problém ohledně jídelníčku. Je mi 20 let a vážím 63 kilo. Běžně jsem mohl sníst něco okolo 2000kcal denně. Jedl jsem zkrátka když byl hlad a váha se ani nehla. Nyní jsem se rozhodl opět po roce začít cvičit a nastavil si jídelníček na 3600kcal. Fyzickou aktivitu jsem příliš nezvýšil, jelikož mě první trénink po roce rozstřelil na celý týden. Nicméně jsem po týdnu (kdy bych měl přibrat něco přes 1,5 kg) půl kila zhubl. Zkrátka i když mám jídelníček o x kcal jinde váha je stále stejná, maximálně kolísá kilo nahoru a dolu. V minulosti už jsem párkrát přibrat zkoušel, ale vždy to skončilo akorát nesnesitelnými přejídáním a váhou stejnou jako na začátku. Nevíš kde by mohl být zakopaný pes? Předem děkuju za odpověď.

ODPOVĚDĚT
H
Honza D. | 22. 03. 2022

Zdarec samec, jestli najdeš čas koukni na tenhle dokument, je to docela zajímavé a chtěl bych znát tvůj názor. Je to dobře udělaný, tak si to můžete pustit večer místo filmu. Jo a je to z Ameriky, tak to musí brát člověk s rezervou, u nás máme díky EU o něco kvalitnější potraviny a větší povědomí o stravě. https://www.youtube.com/watch?v=pQmU_1wnk-g

ODPOVĚDĚT
L
Lukáš Bedensky | 17. 03. 2022

Ahoj. Chtěl bych poprosit o radu. Delší dobu mám problém s průjmem hned ráno po probuzení. Jídelníček dodržuje každý den stejný. Ráno 50g vločky banán protein avokádo, druhé jídlo kuře rýže, třetí kuře rýže, čtvrtá vajíčka celozrnný toast plus zelenina, před spaním nízkotučný tvaroh a během dne nějaké ovoce zeleninu. Zkoušel jsem dělat změny v jídelníčku, ale nic nepomáhá. Prosím o radu děkuji

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ