Q&A

CVIKY

  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/bílá

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
  • Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Tričko s kapucí a dlouhým rukávem SUPERHUMAN černá/oranžová

    Popis produktu Pohodlné tričko s kapucí a dlouhým rukávem, které má mírně protažený výstřih do O a boční švy, má nový kvalitnější potisk a je k dostání ve více barvách. Tričko je opatřeno štítky Titánus s vyšitým logem v zadní části trika.

    685 Kč

    ZOBRAZIT DETAIL
D
Daniel Erfurth | 05. 05. 2022

ahoj mam otazku když jedu prsa,zada,ramena tak jedu 5 cviků 4 série a 4 opakovaní 16,15,12,8 jedu od nejlehčích do nejtežších ale poslední nekdy jedu lehký a nekdy jedu stejnou váhu a poslední jedu větší nebo menší záleží jestli už nemá ten sval sílu,a kdyz jedu tricak a bicák tak jedu 3 cviky 4 serie a taky 16,15,12,8 je to dobře pro nabírání?

ODPOVĚDĚT
#
#$% %$# | 04. 02. 2022

Ahoj Aleš, mám takový problém. Od příroda mám úzké tělo (zádu). Mám velký hrudník a zádo do ,,délky" (3D). Poraď mi prosím s mým zádem. Jaké cvik mám zvolit pro větší svalová šířka. Popřípadě jak zmodifikovat dané cviky tak, aby zapojovaly více zádo na šířka než na ,,délka" (shyby, stahování kladka, přítah k pas). Promiň za moje češtinu. Díky moc

ODPOVĚDĚT
M
Matěj Sychra | 26. 05. 2021

Cvičit každou sérii do selhání?(bicepsy)

ODPOVĚDĚT
V
Viliam Herák | 11. 09. 2021

nie najlepšie si dat 4 serie prve 2 serie 2-3 pred selhanim a posledne do selhania

ODPOVĚDĚT
M
Matěj | 26. 05. 2021

Cvičit každou sérii do selhání nebo ne?

ODPOVĚDĚT
D
David | 23. 04. 2021

Ahoj Aleši a superhumani, jsem začátečník a původně jsem se při mrtvém tahu nadechoval v horní pozici, po tvých viedích trénuji správnou techniku s nádechem ve spodní pozici a nemůžu udýchat celou sérii o osmi opakováních. Zhruba po 4-5 opakování mi už dojde dech a musím se 2x nadechovat a brzím se tím. Vlastně už jen ten nádech ve spodní pozici je náročnéjší a pocitově horší než ve stoje. Je to jen vše o zvyku a časem se to změní? Děkuji za rady.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ