Q&A

CVIKY

M
Martin Vondryska | 27. 03. 2019

Ahoj, sleduju tvojí práci a moc se mi to líbí. začal jsem cvičit před dvěma měsíci i podle tvých rad, pořídil jsem si lavici a nějaký činky, nechci chodit do posilovny, doma je to pohodlnější a ušetřím spoustu času. Chci nabrat svalovou hmotu a nedělat věci zbytečně. Myslíš, že má cenu se mně věnovat ? Cvičím 3 x týdně tak hoďku. Je mi padesát let.

ODPOVĚDĚT
S
Superinvalid | 16. 03. 2019

Ahoj je možné nabrať slušne prsné svaly bez tlakových cvikov ? (mam operovanú ruku a robia sa mi naozaj zle) max kliky ešte môžu byť ďakujem za odpoveď :)

ODPOVĚDĚT
A
Anežka | 06. 03. 2019

Ahoj, jaký charakter tréninku bys doporučil pro začátečníky? Je dostatečně efektivní trénink pouze s vlastní vahou, případně odporové gumičky? Díky moc A btw. Dík za tip na nízkosacharidovou snídani. Nevěřila jsem tomu, ale parádně to zasytí, a fakt nemám celý dopoledne hlad ale ani nejsem přežraná.

ODPOVĚDĚT
D
David | 04. 03. 2019

Ahoj Aleš, zaujímal by ma tvoj názor na cviky ak robíš full range of motion vs partial range of motion. Díky.

ODPOVĚDĚT
M
Martin | 26. 01. 2019

Dá se u mrtvýho tahu, když mám problém s úchopem kambinovat střídavý úchop se zámkovým? Díky za odpověď.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ