Q&A

CVIKY

J
Jan | 15. 07. 2018

Zdar, rád bych se zeptal, zda cardio (kupříkladu běhaní circa 30 minut x krát za týden) může začít spalovat smalovou hmotu, nebo ne pokud se držím svých kalorií a spíše posiluji. Četl jsem že je to možné, a nechci to s cardiem přehnat. Dík

ODPOVĚDĚT
J
Jan Straka | 07. 07. 2018

Jak dělat bicepsové shyby správně a bez zkrácení svalů

ODPOVĚDĚT
M
Michal Tetour | 11. 07. 2018

Podhmatem na šířku ramen, nepropínat ruce, pak bude docházet k přetěžovaní hlubokého pažního svalu jež je umístěn v ohybu(rozsah 65-75%). a pak už jen protahovat protahovat protahovat, mít na myslí, že k samotnému zkrácení může docházet i při manuální práci. doporučuji i samomasáž bicepsů a úponu.

ODPOVĚDĚT
J
Jakub Horváth | 06. 07. 2018

Ahoj Aldo, cvičím už asi 3 a půl roku a dostal jsem se do fáze, kdy mám jednu ruku znatelně větší než tu druhou. Okolo ruky mám okolo 42 cm s tím že ta druhá asi 2 cm zaostává. Nevíš jak to srovnat ? Každý trvdí něco jiného, děkuji.

ODPOVĚDĚT
M
Michal Tetour | 11. 07. 2018

Musíš si uvědomit, že to bude následek dlouholetého přetěžování jedné končetiny. Takže to nezměníš za den. Zkus upustit od cvičení s osou obouruč a přeorientuj se na jednoručky. Připadně zkus více procítit pohyb bicepsu na levé/pravé straně, také je důležité si uvědomit jakou rukou vykonáváš většinu pohybu už jen samotné zvedání láhve, závaží, propisky, tvá vlastní fyziologie aatd atd.. nese svá negativa a následky. Občas také neuděláš nic s tím, že jeden biceps je větší než druhý. Nepřidával bych si série navíc v den kdy cvičíš ruce, ale spíše kdy víš, že máš sval zregenerovaný a nasledující den nemusíš jet trénink rukou bych zařadil 3cviky po 3 seriích a 10 opakování jen na danou ruku. Ale nejlepší cestou bude udávání počtu opakování a sérii slabší rukou při správném provedení s jednoručkami v den cvičení bicepsů.

ODPOVĚDĚT
M
marek | 18. 06. 2018

Ahoj aleš. Čo preferuješ, high bar alebo low bar drep a prečo?

ODPOVĚDĚT
M
Michal Tetour | 11. 07. 2018

Na youtube má videa přesně na toto. Nebuď línej si to dohledat, dlouho ti to nezabere.

ODPOVĚDĚT
O
Ondřej | 12. 06. 2018

Ahoj Aleši,mám 180cm, 82kg, 24 let, chtěl bych se zeptat, jak nejlépe zvětšit objem lýtek, jezdím lýtka 2x týdně, vypony ve stoje 4 série 12-15 opakování a další den 4 série 10-12 opakování v sedě na legpressu, ale nevidím žádnou změnu, i když cítím bolest po tréninku. Děkuji za radu.

ODPOVĚDĚT
M
Michal Tetour | 11. 07. 2018

Ahoj bohužel, lýtka jsou problémová oblast, kde se těžko nabírá svalová hmota, zejména v části nad kotníkem. Zkus zvýšit váhy na 6-8opak. po 5sér a dělej alespoň dva cviky. Moc jiných cviků než výpony na multipressu, legpressu, hackenu,s kettlebellem, se závažím na stehnech není. Vždy jen nějaký vypon nebo protínání vůči expanderu. Dej si pak den dva pauzu a až pak cvič znovu lýtka nezapomeň, že lýtka slušně zabírájí při dřepu, legpressu samotném na stehna, mrtvole a tak dále. Pozor ať je nemáš přetrénované a zkrácené. Pak se růst svalů skoro zastaví.

ODPOVĚDĚT
starší komentáře
NAPSAT DOTAZ