TRICEPS - ZAPAŽOVÁNÍ V PŘEDKLONU (KICKBACK)

Podobné články

  • Přistoupíme k lavičce z boku, předkloníme se a koleno a ruku opřeme o lavičku, přičemž ruka je ve svislé poloze pod ramenem.
  • Ze začátku volíme raději lehčí váhu, abychom zvládli techniku, která v případě zapažování hraje velmi důležitou roli.
  • Záda by měla být přirozeně prohnutá a stabilizovaná, což nám zajišťuje právě podepřené koleno. Noha, která zůstala na zemi, by měla být mírně pokrčená.
  • Nyní uchopíme jednoručku. Biceps pro lepší stabilizaci opřeme a namáčkneme na křídla. Dlaň nám směřuje k tělu a následně s výdechem provedeme zapažení, pohyb směřuje za sebe a nahoru.
  • Vrchní polohu dosáhneme, když se předloktí dostane do vodorovné polohy či velmi mírně nad tuto polohu. Zde provedeme kontrakci tricepsu a lze zde na okamžik vydržet.
  • S výdechem se kontrolovaně vracíme do výchozí polohy.
  • Práce musí vycházet pouze ze síly tricepsu a pohybu z loktu. Nesmí docházet k žádným švihům a pomocným pohybům. Paže musí být stále drženy u těla.          

Podobné články

jídelníček + trénink ONLINE TRENÉR
mám zájem