ČELNÍ DŘEP

Podobné články

  • Přistoupíme ke stojanu s činkou. Činku posuneme na ramena, zvedneme lokty před sebe a předloktí překřížíme před sebou tak, aby ruce přidržovaly osu činky na protilehlé straně.
  • Jako další možnost úchopu lze zvolit úchop s prohnutým zápěstím, který ale vyžaduje flexibilní protažení zápěstí.
  • Celé tělo máme po dobu vykonávání cviku zpevněné. Záda jsou přirozeně prohnutá a nekulatíme je v žádné fázi pohybu. Nohy máme rozkročené přibližně na šířku ramen.
  • S nádechem a zpevněným tělem provádíme dřep podobně jako u klasického dřepu. I zde nejprve jdeme kyčlemi dozadu a poté dolů.
  • Ve dřepu pokračujeme tak nízko, jak to jen technicky půjde, než nám začne bránit stupeň naší mobility. Nesmíme se prohnout ve spodku zad a tím je ohrozit.
  • Ve vrchní pozici provádíme kontrakci stlačením hýždí k sobě a kontrakci stehenních svalů.
  • Ze spodní pozice se neodrážíme, ani nepoužíváme trhavé pohyby a nezvedáme paty.

Podobné články

jídelníček + trénink ONLINE TRENÉR
mám zájem