06.září

JAK ČASTO MĚNIT TRÉNINKOVÝ PLÁN

posted by Aleš Lamka
Jak často bychom měli měnit tréninkový plán, aby si naše tělo nezvykalo a neustále mělo dostatečný impulz ke svalovému růstu? Otázka bude pravděpodobně jiná, že bychom čekali.

Není nutné měnit trénink tak často, jak byste čekali, protože potřebujeme mít nějaký stálý plán, abychom dokázali využít cviky na maximum a nutili tělo ke zlepšení.

Doporučuji plán ponechat naprosto stejný v rozdělení partií. To bych měnil pouze v tom případě, že budete trénovat jiný počet dní v týdnu. 

Naše možnosti jak neustále růst
1 - Pokud cvičíte chvíli, nemusíte moc přemýšlet. Makejte a vaše tělo bude růst!
2 - Přidávejte u silových nebo komplexních cviků přidávat váhy. Stačí málo, hlavně ale něco!
3 - Měňte opakování a nebo série. Začali jste na 5 opakováních? Zkuste občas dát 6, občas 7 a tak dále. Jezdíte stále 3 série? Občas dejte 4
4 - Měňte pořadí cviků. Začínáte vždy dřepy a postupně jdete k lehčím cviků? Občas to pootočte a začněte od konce.
5 - Jiné tempo opakování. Lze jet jednu sekundu nahoru, jednu sekundu dolu. Zkuste jet občas po cestě dolu 3-4 sekundy. nebo i po cestě nahoru. Delší doba pod napětím = další, nová stimulace svalového růstu.
6 - Přidávejte postupně intenzifikační techniky
7 - Měňte cviky na dané partie. Děláte stále dřepy? Občas zkuste čelní dřep, dřepy na box a podobně.
8 - Cvičíte v jednom pohybu bez zastavení? Občas zkuste zatnout v kontrakci na 2-3 sekundy a nebo obráceně, dejte více rychlých opakování bez kontrakce.
9 - Zařaďte deload

Zde přikládám kompletní video se vším vysvětlením.

     
KOMENTÁŘE

Buď první, kdo přidá komentář!

NAPSAT KOMENTÁŘ