Seřadit od nejstaršího
  • Aleš Lamka administrátor

    Vždy bychom se měli chtít přetěžovat. Je třeba na to jít ale s rozumem. Spousta lidí cvičí buď málo a nebo naopak hodně, což není dobré. Chce to cvičit vždycky akorát a přetěžovat se postupně. Zkušenější jedinci to mohou mít již v oku kolik čeho jim bude stačit. 

    Pokud začínáte a nebo máte rádi předepsaná pravidla tak vyzkoušejte pro příštích pár týdnů přidat několik supresérií navíc do vašeho tréninku!

    Dáme si příklad, Váš trénink je:

    dřep 5x5, tah 3x8, tlaky na prsa 3x8, triceps kladka 4x10, břicho 4x15

    V jednom týdnu přidáte 2 intenzifikační série, v druhém tři, ve třetím čtyři, ve čtvrtém pět a dáte deload. Intenzifikace bude supersérie

    Vyberete si dvě slabiny, například tlaky na prsa a triceps

    klasicky dáte: Tlaky na prsa 3x8 a jakmile dojedete 3. sérii, okamžitě bez pauzy skočíte na zem a dáte 10-20 kliků do úplného selhání

    klasicky dáte: Triceps kladka 4x10 a jakmile dojedete 4. sérii, okamžitě bez pauzy skočíte na lavičku a dáte 10-20 dipů do úplného selhání

    Tím jsme do našeho tréninku přidali dvě šílené série navíc. Dá se to uregenerovat, dá se to zvládnout a není to nic šíleného ,co byste neměli zvládnout. V dalším týdnu dáte 3 série a tak dále. Postupně se přetěžujte a makejte!

    Ať to roste

    Zobrazit více 18. 12. 2019, 12:11 | Aktualizováno 18. 12. 2019, 12:13