Seřadit od nejstaršího
  • Ahoj! :)Chtěla bych se zeptat. Chodím cvičit do fitka 4x týdně a 1x týdně kardio(brusle, běh.). Jen už mám poslední dobou pocit, že se pořád motám ve stejném kruhu a nikam se neposouvám. Poradil by si mi prosím, jak pozměnit tréninkový plán, či stravu, aby se to ,,neklepalo" ? :D Cvičím většinou 4x8 opakování. Denní příjem kalorií mám 1900kcal. z toho 140g B, 190 S, 60g T. Procento tuku cca 20%. Váha 58 kg, Výška 166 cm, Věk 27 let.

    14. 07. 2022, 13:31 | Aktualizováno 14. 07. 2022, 13:32
  • Intel Pentium uživatel

    Podle BMI indexu máš 21,05 bodů a ideální váhu. Přijde mi nadhodnocený, že máš 20% tuku.

    Nenapsala jsi, co je v cvičení tvůj cíl. Bez toho se dá těžko radit. Víc svalů, síly, zhubnout?

    Každopádně bych přidal kalorie. Kardio jednou týdně se nebude tlouct se silovým tréninkem 4x týdně.

    Teda pokud oboje nejedeš na 100%. Zkusil bych jinak poskládat trénink a změnit počty opakování.

    Prostě stresovat svaly něčím, na co nejsou zvyklé. Můžeš měnit délky pauz, intenzitu, rychlost, váhy

    atd. Prostě změnit trénink. Toť obecná rada.

    18. 07. 2022, 16:12
    Zobrazit odpovědi