16.říjen

PROČ JSEM HUBENÝ, ALE STÁLE TLUSTÝ | QNA 96

posted by Aleš Lamka

Michal

Čau Aleši. Minulý rok jsem shodil docela dost kg a chci se zeptat: Jak spálit zbývající tuk, který mi zůstal na břiše? Abych ti to přiblížil, tak na ruce, nohy, prsa a celkově ostatní části těla jsem nabral svalovou hmotu a pod kůží mám tuku minimum, ale na břiše (pupku) se podkožní tuk drží jako přibitej. Už dále hubnout nechci, protože se mi začali dost nechutně zvýrazňovat žebra a bojím se, že budu akorát pálit svaly, které jsem nabral. Stravu dodržuji a podporuji suplementy, břicho cvičim každý den min. 20 min (střídám těžší cviky- se závažím a na hrazdě, tak i cviky na velký počet opakování). Díky za odpověď a nepřestávej točit nebo ztratím motivaci :)

 

Patrik

Zdar chlape! O stravu a cvičení už se zajímám asi 6. rokem, takže nějaké ty poznatky řekněme mám. Nastal u mě teď problém. Dělám fyzicky náročnou práci a ikdyž mám volnější nebo dokonce volný den, mám pocit jako bych odnosil tunu betonu. bolí mě celé tělo jak při chřipce, nemám vůbec žádnou energii a ani náladu. takhle se to semnou táhne už několik měsíců, né-li rok. Zkoušel jsem hodně sacharidovat-ještě větší únava, hodně tukovat- beze změny. Nevím jak jinak získat nějakou tu energii. Máš nějakou představu co by to mohlo způsobovat? (necvičím pravidelně už skoro 2 roky kvůli tomu, spím 8 a víc hodin denně, rozhodně jím dost i kvalitně) Mohlo by to být třeba psychicky všechno? Nemám právě teď nejlepší období co se stresu a psychiky týče. Díky za jakýkoli nápad a ať to roste!

 

Dominik

Ahoj Aleši, chtěl bych ti poděkovat už teď za tvá videa, jsou velkou pomocí pro mě a zároveň bych se tě chtěl zeptat, jaký máš názor na zařazení pokrmu „Mozarella“ s rajčaty do jídelníčku, popř. pokud ano tak kdy nebo čím takové jídlo například nahradit. Děkuji

 

Miloš

Ahoj Alešš. Aby si nemusel prekladať (aj,keď je to zaujímavé počúvať), budem sa snažiť písať po česky. Přidávam si 5g creatinu do vody kterou piju počas tréningu + nejaký ten glutamin. Nebo je lepší dávat creatin po treningu? Stačí mi 5g v tréningový rovnako aj v netréningový den? Dekuju. Ať to roste. Miloš

 

Fester

Čau Aleš. Čo si mysliš o kruhovom treningu ale zo zameranim na dane partie ako biceps, triceps alebo chrbat a prsia. Napriklad zhyby potom bench potom priťahy v predklone potom dipi a tak ďalej. Diky nech sa dari a nech to rastie ;)


KOMENTÁŘE

Buď první, kdo přidá komentář!

NAPSAT KOMENTÁŘ