05.listopad

JAK SPRÁVNĚ ZHUBNOUT BŘICHO

posted by Aleš Lamka

Chceš mít ploché, hubené břicho a pořádné břišáky, správně?

Abys tohohle cíle, který je před tebou, dosáhnul, budeš muset dělat věci správně. Budeš se muset vykašlat na spoustu blbin, které zkoušíš teďka. No, a jaké věci to jsou? Zkusím to v dnešním článku pořádně rozebrat!

 

1 – Přestaň hledat zázračné diety

Žádná dieta není nejlepší, nejúčinnější. Základy jsou jasné – musíš mít dostatek bílkovin, správný příjem energie a používat zdravé potraviny. Poznej svoje tělo, nauč ho správným zvykům, hlídej si poměr příjmu a výdeje energie. Pokud budeš v deficitu, budeš hubnout!

 

2 – Přestaň řešit kraviny a hledat různý fígle

Na začátku nemá smysl zaobírat se detaily, je toho tolik, že by se ti z toho jen motala hlava, a nakonec bys to radši vzdal. Hlavně nějak začni, postupně se zlepšuj ve všech směrech v rámci jídla, tréninku a životního stylu. Nakonec detaily přijdou samy. Případně si najdi kouče, který ti se začátky pomůže. Ušetříš tím kupu času a peněz! Případně to bude na tobě, začni se vzdělávat a nauč se funkcím těla.

 

3 - Přestaň spěchat

Není to závod, rychlé diety a rychlé cíle jsou předem odsouzeny k záhubě. Tělo to nezvládne po fyzické či psychické stránce. Přijde selhání, jojo efekt a všechna snaha se vrátí na začátek. Vyhraje ten, který bude mít rozumný režim po nejdelší dobu!

 

4 – Dělej věci každý den správně

Jakmile jsme z tebe dostali hromadu nesmyslů a kravin, můžeme přijít opravdu k tomu, jak svůj cíl splníš.

Abys měl břišáky, potřebuješ být v kalorickém deficitu, bez toho se nedostaneš nikam. Doporučuju jít na to postupně. Zvykat si na nový režim a postupně ho vylepšovat.

Každý den jsi možná pil sladký pití, že? Nedělej to – zbytečné kalorie k ničemu. Pít se ale musí, aby naše tělo nebylo dehydrované. Budeš funkční a budeš mít dobré držení vody v podkoží.

Každý den sis narval pupek jedním nebo dvěma jídly, protože jsi měl hlad a nemáš žádný promyšlený režim, že? Vymysli si 3-6 jídel denně, nějakých menších a ze zdravých a kvalitních jídel. Žádné zbytečné sladkosti, měj tam kupu bílkovin, rozumný počet kvalitních sacharidů, tuků, zeleniny. Budeš dobře fungovat, začneš srovnávat hladinu hormonů, budeš se lepšit jak po fyzické výkonnostní stránce, tak po stránce psychické.  Tvoje trávení ti postupem času poděkuje.

Začni se více hýbat. Tělo, když je v pohybu, lehčím či těžším, začíná více pálit energii, tím se dostáváš do deficitu. Tělo pak samo začne požírat ty vytoužené tukové zásoby, což je náš cíl. Víc choď, víc si hraj s dětmi, víc makej na baráku, víc sportuj, víc cvič. Buď aktivnější!

Postupem času budeš muset být poctivější, nepůjde to samo a snadno jako na začátku, kdy stačilo málo. Počítej s tím, že se budeš muset zlepšovat v pohybu, tréninku a v jídelníčku. Hlídej se, dělej si poznámky, veď si deníky – musíš jít dopředu a nestát na místě. To je velmi důležitá věc.

Na začátku si udělej fotku, každé ráno se na sebe mrkni. Vzpomeň si, co je tvůj cíl, co tě štve. Jak se asi budeš cítit, jak budeš vypadat, jak budeš zdravější, výkonnější. A na to nezapomínej.

Urči si pár malých cílů, které dokážeš brzy splnit. Zhubni 5 cm na břiše, stáhni 4 kila! Uběhni 30 minut! Zlepši svůj výkon na dřep o 20 kg! Každý malý úspěch tě posilní a dodá motivaci vydržet déle.

Nebude to lehké, každý by jinak byl ve formě. Pokud ale budeš dělat věci rozumně, dokážeš vydržet – tak to nakonec zvládneš!


Video překládám zde!

KOMENTÁŘE

Buď první, kdo přidá komentář!

NAPSAT KOMENTÁŘ