Seřadit od nejstaršího
  • Ahoj moje jméno není Barry Allen a ani nejsem nejrychlejší muž na světě. Pro okolní svět jsem jen obyčejný mladý muž a nikdo netuší co dělám když zrovna nejsem v práci. A tak sem si řekl, že o tom začnu psát, a o co mi jde ? Je to jednoduché , podělit se o zkušenost, kdo ví třeba se v tom najdeš i ty, vzpomeneš si, že někdy jsi měl něco podobného, nebo se aspoň pobavíš nad cestou jednoho " Superhumana " . 

    Ahoj jmenuji se  Standa je mi 27 a " cvičím " asi 1,5 roku. Kdyby jsi mě znal/a dříve nikdy by jsi neřekl že tenhle kluk někdy bude cvičit. Začalo to, jó to už je dlouho... hrál jako malý fotbal, ale od dob co přišli počítače se stal koníčkem počítač. Střední škola a tělocvik ? ...no člověk se chtěl vykroutit ze všeho co se jen dalo, a běh na čas ? Tak to ani nápad šup člověk uběhl pár metrů a pak to vzdal a už jen šel. Odhodlání, né proč, však nevypadám nějak špatně, jsem normální kluk nepotřebuju být nějak namakanej, pohodlnější bylo sednout si k počítači a hrát, tam můžu být přeci kýmkoliv. A tak šel čas, člověk dostudoval, našel si práci a po práci si sedl k PC a hrál, tak to šlo pár let, když se mě něco na sobě nezdálo, slyšel sem: ale jdi ty vždyť vypadáš dobře nebo fráze typu nevypadáš špatně. Byla ta populární doba 30 denních výzev no a tak sem si sem tam střihl nějakou tu 30-ti denní výzvu typu doma odcvičit pár cviku na břicho a ejhle byl člověk hned spokojenější že pro sebe něco udělal (teda jen v hlavě). Vydrželo to měsíc, dva a pak sem nějak hledal výmluvu proč už ne, ztráta jakési motivace jasně po 2 měsících cvičení nevidíš na sobě moc rozdílu, jíš úplně vše nemáš žádný režim ale čekáš výsledky ? Byl jsem blázen, dá-li se to tak řict. Ale i to se jednou změnilo. Postupně, každé ráno co jsem vstával a díval se na sebe a své " břicho" byl jsem sním příšerně nespokojený no ale jak začít ? No.... u mě to začlo takhle. Došlo k tomu vcelku náhodně, nikdy jsem nešel moc s dobou a s trendama, youtubeři ? to šlo mimo mě až jednou na YT vyskočil Fattypillow a spolupráce s Alešem Lamkou. Koukl sem se na to a říkám si, hele on cvičí doma, žádná posilka, má jen činky a plán co má sestavenej ?No to vypadá bezvadně, to bych mohl zkusit taky, řekl sem si.. No jo ale pak se zase ozval ten hlas ve mě co začal říkat, ale proč,však to nepotřebuješ. A váhal sem s tím asi další dva měsíce. Než mi přítelkyně řekla:  je to vážně dobrý nápad, mohl by jsi to zkusit no a tak sem do toho šel. 

    Plán co mě Aleš udělal byl bezvadnej, bavilo mě to od první chvíle, vybral sem si cviky co mě padnou co můžu dělat doma, co zvládnu a takhle sem jel asi 5 možná 6 měsíců podle stejného plánu. Viděl sem na sobě výsledky, byl sem spokojenej, začal sem se i líp cítit no prostě vše parádně klapalo. Ale i to chtělo změnu a tak sem neváhal a napsal Alešoj ohledně spolupráce znova. Pecka další plán, úplně jinej pořád se dal dělat doma, no to byla pro mě bomba největšího kalibru co si budeme povídat. Cvičil sem 4 dny v týdnu + 2x cardio, Deload kterej Aleš doporučoval, to sem si řekl, neblázni však mě to baví mám stále chuť, proč bych přestával nějaký přetížení u mě nehrozí... No jo ale bohužel sem se dostal  do fáze kdy sem toho měl doslova plný brýle a přetahoval sem to na můj vkus už dost. Co z toho plyne jestli to stále čteš ? I když tě to baví, dej si tu pauzu, budeš pak fungovat daleko lépe a nepoleze ti to tolik do hlavy, a věř člověku co má víc zkušeností, nebo je to tvůj trenér. Jasně je to o člověku, každý jsme jiný, ale tohle byla moje zkušenost moje ponaučení. Dal sem si měsíc a kus pauzu od cvičení, první dva týdny sem nevěděl co mám dělat najednou s tím časem co jsem měl, chtěl sem cvičit ale věděl sem že to nebude dělat dobrotu a tak sem si našel něco čím sem vyplnil tu mezeru. 3,4 týden už sem si zvykl a nebyl sem z toho zklamanej že nic nedělám. Špatný přistup ? Dalo by se říci jasně, ale potom co jsem jel v kuse pořád dokola z mé strany sem to potřeboval. 5 a 6 týden už sem si připravoval plán, trochu upravil jak do toho znova naskočím a povedlo se. Když sem se na sebe podíval, zase sem viděl změny, šlo to dobrým směrem a já jel dál a dál, ale cvičit doma už mě limitovalo i když sem si dokoupil věci, nebylo to ono. Ale měl sem z toho stále dobrý pocit tak proč na tom něco měnit.

    Proč sem teda nešel do posilovny ? Jednoduché styděl sem se, hlava mi říkala něco a já ji poslouchal. Ale to končí, Nový rok je tady, Supersummer před náma a s tím přijdou i změny. A tak chci začít od začátku, a na tomhle osobním blogu se pokusím předat, nějaké mé poznatky které budu mít a kdo ví, třeba se tu najde 1 člověk který si z toho něco vezme, ponaučení nebo úsměv na tváři, pro mě to bude tak i tak výhra.

    A tak tu stojíme všichni co jsme šli do této soutěže nebo si zaplatili členství na stránkách. Někdo zkušenější, někdo méně, někdo vůbec, ale všichni máme jeden cíl a to že za tři měsíce nebo za delší dobu s tím tukem a naši postavou pohneme a uděláme něco pro sebe a naše zdraví, a kdo ví třeba tu najdeme něco víc, nové příležitosti, nové přátelé, naše nové já. 

    Zobrazit více 20. 01. 2019, 01:26
    Zobrazit odpovědi
  • Nazdar bando, po delší době update blogu, nějak na to nezbýval čas, sednout si popřemýšlet a něco rozumného napsat. A dá se říci, že klasicky sedím ve vlaku tak se ten čas našel.Třetí týden za mnou, pocity převládají zatím dobré. Jedu teď 3 - 4 tréninky v posilovně a 3 - 4x za ten týden se snažím jet cardio hodinku na rotopedu. Dneska ráno sem se měřil a váha šla dolu, tak i ten dobrej pocit jak se cítím, se zdá být fajn.. V posilce mě to docela chytlo, zatím se sice ještě rozkoukávám, co si budu nalhávat je to jiné než vše odjet doma. v nadcházejícím měsíci chci zkusit co sem schopnej dát na dřep, bench, a mrtvolu, tak sem zvědavej co tam dopadne nebo naopak nedopadne. Neočekávám nějaká závratná čísla ale třeba se překvapím.

    Trénink jedu : 1/Nohy+břicho + k tomu přidám slabiny    2/Komplet záda + prsa    3/ramena + ruce     4/Na každou partii 1-2 cviky (dle chuti)Snažím se jet 3 - 5x po 10 opakování + poslední sérii zakončuju shazováním vah.(když to jde)Cardio ve volném dnu se snažím jak dopoledne tak i odpoledne, 30-45 minut jedno 60minut  druhé.A co u vás ? Čísla dobrá, pocit dobrej ? Jde to ?

    23. 02. 2019, 11:55
  • Shrnutí prvního týdneJelikož sedím ve vlaku a momentálně nic jiného neudělám, tak aspoň poznatky prvního týdne. Na váhu sem zatím nevlezl, ať se zbytečně nerozčaruju :D Shrnutí tréninku: Minulou sobotu jsem zkusil běh, no.... čekal sem to lepší i horší vydržel sem dvacet minut a měl sem dost. Týden začal tak mrazivě :D že od té doby jsem na běh nešel a jsem  2x denně na rotopedu + trénink. Jedno cardio hned po tréninku, druhé cardio jezdím chvíli po večeři. Teď mě čeká odpolední směna takže předpokládám jedno cardio ráno před snídaní, nebo po tréninku. Druhé doufám stihnu a dokopu se k němu večír po 22h (kdyby k tomu měl někdo nějakou radu nebo tip budu za něj rád) . Pocity zatím smíšené, ale motivace a chuť je obrovská. Zatím pocitově za mě Supr, tak doufám že to tak půjde i dál a že to tak máte i vy :). Cvičil sem doma, většina s jednoručkama a lehký váhy na ose. Tréninky kolem 60 - 75 minut, cardio po tréninku bylo mezi 30-45 minutama večerní cardio sem se snažil jet kolem 60 - 90 minut. Pokud by někdo chtěl vidět i nějakej " rozpis " toho treninku, můžu ho sem dopsat i když to bylo víceméně podle chuti :) Ale věřím že to není nijak zajímavé a že každý má nějaký buď svůj plán, nebo od kouče :). Každopádně tak to vidím já po prvním týdnu. A co vy Superhumani, jak to jde vám ? Přeju hodně chuti a motivace v dalším týdnu :)

    25. 01. 2019, 18:00
  • Ahoj, moc hezký napsaný dávám velkej palec hore :). V tom začátku se naprosto presně vidím a chápu jak jsi to měl. Já chodím do fitka cca rok a začátky byly težký, držel jsem přehnaně přísnou dietu a ve fitness jsem viděl jen to aby mi to dopomohlo k lepší postavě, takže jsem to po cca 5 měsících nezvládl (depky, záchvaty přejídání atd.) a málem jsem s tím úplně sekl. Naštěstí jsem si to srovnal v hlavě a stal se z toho koníček kterej mě úplně pohltil a najednou to má úplně jiný rozměry a do fitka jdu vždycky  nadšenej a s chutí to zlepšovat a posouvat zase dál.Každopádně makej a vůbec se neboj chodit do posilovny i kdyby ti něco nevyšlo ber to jako zkušenosti.

    23. 01. 2019, 13:08
    Zobrazit odpovědi