Seřadit od nejstaršího
  • Aleš Lamka administrátor

    Dámy a pánové, dneska první cardio za mnou. Radost to přežít. Každopádně tak jak mě to rozsekalo (těch vtipných 20 minut s Prďolou) tak o to větší mám radost a dobrej pocit. Cítím to v kostech, jak začne přicházet forma a ty špeku budou hořet v ohni pekelném!

    Začínám pomalu točit vlogy se vším všudy i s HIIT kolem štěstí, který bude peklo :D

    • Startovní míry dneska ráno na lačno - 96,5kg / břicho 90,5cm
    • Trénink 5x týdně. 1x leg day, 1x tah a záda day, 2x kozy ramena triceps, 1x bicák a ramena.
    • 2x HIIT po cvičení, 2x 20 minut cardio v den tréninku bicepsu a koz
    • 220 bílkovin, 480 sacharidů, 80g tuků = 3550kcal  (sníženo cca z 4100kcal )

    18. 01. 2019, 11:17
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Mám tu pro vás další update mých pokroků. U mě se daří, všechno jede naplno, jen to začíná víc a víc bolet :D Běhu je ais moc a moje oblasti holení jsou napadrť, ale co se dá dělat. Jedeme dál.

    • Posledně byl pas na 84,7 - z toho jsem po týdnu šel na 83,7, potom na 83 a teď na 82,5
    • Posledně byla váha na 89,6 - z toho jsem po týdnu šel na 89,1, potom na 87,6 a teď na 86,5 / Trochu mě to překvapuje, jak rychle to jde, ale přesně tak jsem právě očekával ten začátek. Jsem zvědavý, kdy se to začne zpomalovat.
    • Jídlo 3000kcal
    • trénink 5x (dvakrát spodek, třikrát vršek)
    • 4x běh na 45 minut
    • 2-3x HIIT po cvičení 

    Makejte lidičky, zbývá cca 3 týdny do konce supersummer! Tak ze sebe vyždímejte poslední gramy, ať jste co nejspokojenější sami se sebou!

    11. 04. 2019, 08:40
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Čus bando, mám za sebou další měření.

    Tento týden beze změň, stále vše při stejném již dva týdny a v tom budu pokračovat i dál, protože výsledky i pocity super. Jde to teď podle plánu a tak se mi to líbí, tak mě to baví!

    • pas šel z 86,3 na 85,75 a pak na 84,75
    • váha šla 91,4 na 90,7 a na 89,6
    • Trénink 5x týdně, pořádně tvrdě 5-10 opakování, dobrá intenzita, budujeme svaly a sílu
    • Do toho i 5-6x cardio - Box, běh, HIIT
    • Jídlo cca 3000-3075kcal za den

    Nevzdáváme se, makáme a jedeme!!!!

    21. 03. 2019, 17:58 | Aktualizováno 21. 03. 2019, 17:58
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Zde máte videjko o povídání o mých výsledcích

    19. 03. 2019, 13:27
  • Aleš Lamka administrátor

    Mám tu pro vás další update po dvou týdnech! Dřu jak kůň, výsledky na papíře nic extra, Žíly pomalu vyskakují, opasek je volný, trávení bez problému, stolice pravidelná, fyzička nesrovnatelně lepší bohužel to ale není všechno no. Přeci jen, chceme tu formu, že ?!

    • Váha 91,4 / Břicho 86cm (mělo to už být tak na 90kg a 84cm )
    • Kalorie staženy stále na 3050kcal
    • Trénink stále 5x
    • Cardio 4*20 minut běh + 20 minut rotoped (tady je změna, po který mám více hlad a věřím ji) / 2x HIIT po cvičení (kolo smrti) a  2*45 minut BOX na VR 
    • Čas se pomalu krátí, asi to žádná zázračná forma na termín nebude. Věřím ale, že to hlavně všichni děláme pro sebe a pro to, abychom se cítili líp. Takže doufám, že vám svým bojem budu dodávat sílu nevzdávat to! Kdybyste měli dotazy, ptejte se

    06. 03. 2019, 08:59
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Máme tu další měření. Nejsem moc spokojený, čekal bych, že všechno ze začátku posviští mnohem lépe. Už jsme asi starej, sakra! :D

    • Váha 93,1kg / Břicho 87,5cm (mělo to už být tak na 92kg a 86cm :D)
    • Kalorie staženy na 3050kcal (staženo z 3550kcal)
    • Trénink stále 5x
    • Cardio 3*25 minut běh / 2x HIIT po cvičení (kolo smrti) a přidávám i 2*45 minut BOX na VR (což je snad horší, než běh)
    • Nehledě na výsledky, tak v zrcadle postava vypadá mnohem lépe. Začínají se prorýsovávat ramena, ruce i nohy. Fyzička u běhu se zlepšila asi trojnásobně, břicho není nafouklé, trávení je super - Obecně ze všeho mám rozhodne 5x lepší pocit :)

    Nevzdáváme se, improvizujeme a makáme bando! Ať se daří 

    20. 02. 2019, 08:35 | Aktualizováno 20. 02. 2019, 08:42
  • Aleš Lamka administrátor

    Krásná nemoc dorazila, doufám, že jsem tu jediný. Pravděpodobně chřipajzna. Vše mě bolí, jak když mě přejel Honza Krasinskej s 350kg činkou.

    Vynechal jsem jeden nejlehčí trénink. Snažím se co nejvíc spát, nechodit moc ven a nebo pořádně zabalený. Dávám horké vany a doufám v brzké uzdravení. Není čas to flákat!

    Cardio jsem přeřadil na doma, zkouším ho nevynechat a dnes jsem byl i cvičil ale tak se 75% vahami, protože bych asi umřel, kdybych jel naplno.

    • Měření po druhém týdnu - 1cm / -0,8kg. Takže vše v pořádku a makáme dál!
    • Kalorie stále stejné na 3500-3600
    • Trénink stále 5x (až na tu jednu vynechávku)
    • Přidávám pomalé cardio na 25-30 minut 3x týdně
    • HIIT po tréninku (kolo smrti) stále jen 2x za týden

    06. 02. 2019, 18:21
  • Aleš Lamka administrátor

    Mám za sebou dva týdny diety. Vážil jsem se cca 11. Den.

    • Váha z 96 - na 94,4 (cíl 81-84)
    • Pas z 90,5cm na 89cm (cíl 78-80)

    Vše se postupně lepší. Nálada, břicho se pomalu odfukuje, každopádně tam je stáýle kupa práce. 

    • Trávení není 100%, Hlad ještě nepřišel
    • Fyzička se lepší, už uběhnu tak 10 metrů, aniž bych omdlel
    • Svalová bolest, únava tak nějak osciluje na průměru
    • Kalorie stále na 3600
    • Stále bez chyb, bez cheatu. Nevynecháno nic! Cheaty si nechám na později, až na ně bude ooopravdu velká chuť

    Cíl pro teď: Vydržet a pokračovat

    01. 02. 2019, 12:10 | Aktualizováno 01. 02. 2019, 12:12
  • Aleš Lamka administrátor

    Vše pokračuje dobře, zatím jsem z HIIT cardia neonemocněl, z čehož jsem měl trochu strach viz video dneska na youtube.

    Jídlo paráda, začíná kručet v břiše, na což jsem se těšil! Začíná se zlepšovat trávení, pravidelnost na záchodě i trávení.

    Do týdne to bude téměř v pohodě. Což je taky velmi dobrej bonus. Neměli byste hnít a máte náznak toho, že potravu dobře využíváte na správná místa (svaly).

    Svalová únava po náročnějších trénincích a cardiu tu je, nic ale hrozného, co by nešlo přežít. Tohle je taky třeba držet na rozumný úrovní a nepřehánět to. Musle jsem trochu přidat na foamrollingu stehen. Ty budou trpět

    22. 01. 2019, 18:02
  • Pavel Jurčo uživatel

    Zdar alesi, necakal som ze hned do zaciatku zvolis aj kardio aj HIIT,  takze ho pojdes v kuse a budes menit iba ich delky?

    22. 01. 2019, 08:33
    Zobrazit odpovědi