Seřadit od nejstaršího
  • Petr Brumlík uživatel

    1. 1. 2021

    Váha: 114,3 kg

    Břicho: 108

    01. 01. 2021, 19:32 | Aktualizováno 10. 01. 2021, 10:27
  • Petr Brumlík uživatel

    Váha 110kg

    Břicho 106

    24. 01. 2021, 07:00 | Aktualizováno 24. 01. 2021, 11:24
  • Petr Brumlík uživatel

    Týden 1.

    Začínající váha: 114,3

    Začínající břicho 108

    Aktuální Váha: 112,8

    Aktuální břicho: 107

    První týden docela rychle utekl. Zmenšil jsem si jídelníček na příjem 2750 kalorií a začal tak hubnoucí fázi. Trénink mám 3x týdně jakož to full body se zařazením super serií a někdy HIT - kardio po tréninku jako třeba plácání do pytle s co největší rychlostí a skákání přes švihadlo nebo eliptický trenažér. Když nestíhám HIT - kardio kvůli času, tak zařadím obyčejné kardio jakož to běh, kolo, eliptický trenažér nebo i třeba delší procházku.

    První dny v tomhle týdnu byly docela v pohodě. Hlad jsem nepociťoval a spánek se zlepšil oproti minulým týdnům před Vánoci. Poslední dny jsem ale už začal pociťovat, že mívám hlad mezi jídly. Pomohlo mi se napít vody abych zaměstnal žaludek a nebo si dát okořeněnou zeleninu cca 100g a pojídat co nejdéle do dalšího jídla. Pauzy mezi jídly mám tak 2-3h. 

    Horší je, že mám tří směnný provoz v práci, takže každý týden se mi liší doba tréninku, jídel a čas jít spát. Nejhorší je asi ranní, kde mám oběd v 11:15, další jídlo ve 14:30 a v 18:00 mám trénink, kde jsem až do 20:00 a pak na mě čeká už jen protein a poslední jídlo dne, takže se cítím před spaním hladový. Vyřešil jsem to ale tím, že jídlo, které mám ve 14:30 si rozdělím na dvě půlky, kde sním jednu v tu dobu a druhou půlku sním  nějak půl hodiny po proteinů. Tím se pak cítím víc plný a splním tak i denní příjem kalorií.

    Během tréninku piju Meta+ která podporuje spalování a doplnění energie během tréninku. Mám pocit, že mi opravdu pomáhá, jelikož se cítím počasí tréninku plný energie a cítím, že dokážu víc, než když jsem ji nepoužíval. Dávám si jej do 750ml vody a po té vypiju ještě 500ml čisté vody během cvičení. Takže za trénink který mi trvá cca 2h vypiju skoro 1,5l vody.

    Zajímá mě další postupování v prvním měsíci. Chtěl bych se dostat na váhu minimálně 90kg. Pak od té se odrazit zpět na objem a hlídat si ji do 100kg max. Takže snad se mi ta cesta bude dařit. Přeji vám hezký zbytek dne a ať to roste!

    Zobrazit více 10. 01. 2021, 10:25