Mikina SUPERHUMAN 699 Kč
Pánské Tílko SUPERHUMAN 349 Kč
Šortky SUPERHUMAN 449 Kč
Pánské Tričko SUPERHUMAN 349 Kč

Novinky

JAK UVÁZAT BANDÁŽE NA KOLENA (Můj osobní postup) 16Led

JAK UVÁZAT BANDÁŽE NA KOLENA (Můj osobní postup)

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

Měl jsem tu požadavek na vysvětlení postupu, jak si vážu bandáže na kolena při dřepování. Není to třeba nejlepší postup, ale mě to takto vyhovuje. Mluvím ve videu také o[…..]

0

OSOBNÍ REKORD NA DŘEP | Tomu průběhu neuvěříte! 15Led

OSOBNÍ REKORD NA DŘEP | Tomu průběhu neuvěříte!

Dnes tu máme den D pro dřep! Pokusy a vyvrcholení pro toto období. Pojďme, se podívat jak jsem bojoval a kolik nakonec zvednul!

5

NEGATIVNÍ TRICEPSOVÁ EXTENZE V LEŽE | Větší přetížení 14Led

NEGATIVNÍ TRICEPSOVÁ EXTENZE V LEŽE | Větší přetížení

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

Dnes tu pro vás mám další možnou variantu na tricepsy, kterou si lehce jako bonus po klasickém provedení cviku ztížíme. Tím opět tricepsům dopřejeme novou možnost růst!

0

10 SÉRIÍ TLAKŮ? OBČAS TO CHCE NĚJAKOU ŠÍLENOST (Trénink vršek těla) 13Led

10 SÉRIÍ TLAKŮ? OBČAS TO CHCE NĚJAKOU ŠÍLENOST (Trénink vršek těla)

V dnešní epizodě trénujeme s Verčou a s Lukšou vršek těla. Blíží se konec mimo-sezónního období, což znamená že mám stále dost síly a nálady na dostatek vtípků. Brzy bude[…..]

2

ZAČÍNÁ ZÍSKÁVAT SÍLU | PSYCHO #2 12Led

ZAČÍNÁ ZÍSKÁVAT SÍLU | PSYCHO #2

Druhá epizoda Krátké série Psycho je tu. Postupně se začneme propracovávat do děje. Začne se pomalu naznačovat, co se vlastně děje. Je třeba se bát? :D

0

NEBOLÍ MĚ RUCE, NEDOSTATEK FINANCÍ, XS OPASEK? | QnA 52 11Led

NEBOLÍ MĚ RUCE, NEDOSTATEK FINANCÍ, XS OPASEK? | QnA 52

Dnešní témata: – Po tréninku cítím vše, krom rukou – Co se děje, když nemůžu usnout – Nemám dostatek financí na kvalitní jídlo. – Mám úzký pas, vyrábí se XS[…..]

0

CVIČTE DO SELHÁNÍ – Druhy a důvod 10Led

CVIČTE DO SELHÁNÍ – Druhy a důvod

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

Dnešní téma je selhání. Selhání je základní parametr toho, jak bychom měli chtít cvičit, jak moc se snažit, jak volit váhu. Selhání je náš cíl.

6

PŘÍTAHY NOHOU NA HRAZDĚ DO BOKU (Břišní svalstvo) 09Led

PŘÍTAHY NOHOU NA HRAZDĚ DO BOKU (Břišní svalstvo)

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

Dneska si ukážeme další možnou variantu přítahů nohou na hrazdě. Budeme kontrolovat pohyb a využívat pár fintiček, abychom zaútočili na všechny strany břicha.

3

JAK ÚSPĚŠNĚ ZHUBNOUT !!! 08Led

JAK ÚSPĚŠNĚ ZHUBNOUT !!!

V dnešním videu si lehce zopakujeme jaké jsou základní body pro úspěšně zhubnutí nebo kompletní změnu vaší postavy

7

BUDE TO BOLET – KRUHOVÝ „FINISH HIM“ PO TRÉNINKU VRŠKU TĚLA 07Led

BUDE TO BOLET – KRUHOVÝ „FINISH HIM“ PO TRÉNINKU VRŠKU TĚLA

    Další možný způsob, jak se zničit v rámci stylu finish him na konci vašeho tréninku. Krátká doba, rychlé provedení a velké výsledky!        

1

OSOBÁÁÁÁK NA DŘEP A POŘÁDNÁ DLABAJDA 06Led

OSOBÁÁÁÁK NA DŘEP A POŘÁDNÁ DLABAJDA

Makáme, makáme, makáme .. je to stále dokola. Stále nás to ale baví a stále se zlepšujeme. Jak moc? to se můžete mrknou dneska ve videu. Taky se můžete mrknout[…..]

0

JAK SE PYRAMIDOU PROPRACOVAT K MAXIMÁLCE (Osobní rekord!!) 05Led

JAK SE PYRAMIDOU PROPRACOVAT K MAXIMÁLCE (Osobní rekord!!)

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

Dneska si vysvětlíme postupně od prvních sérií až k posledním, jak postupovat, pokud se snažíme dostat k naším pořádným těžkým vahám.

3

ACHYLOVKA, SYPAT PROTEIN, NEPŘIBÍRÁM, LEGPRESS | QnA 51 04Led

ACHYLOVKA, SYPAT PROTEIN, NEPŘIBÍRÁM, LEGPRESS | QnA 51

Posted on | Posted in Otázky a odpovědi

  – Jak doporučuješ rozložit sacharidy přes den – Chytám křeče do achilovek – Sypu protein všude, není to moc? – Jím 3875 kcal a nepřibírám, co mám dělat. -[…..]

5

HYPEREXTENZE | CVIK NA VZPŘIMOVAČE 03Led

HYPEREXTENZE | CVIK NA VZPŘIMOVAČE

Posted on | Posted in Jak správně cvičit

    Další možný cvik do sbírky! Dneska si vysvětlíme jak na hyperextenzi. Na jaký sval to je, na co bychom měli myslet a jak si to ztížit.    

2

ZLEPŠENÍ MOBILITY STŘEDU TĚLA (Lepší dřep a mrtvý tah) 02Led

ZLEPŠENÍ MOBILITY STŘEDU TĚLA (Lepší dřep a mrtvý tah)

Posted on | Posted in Protahování

V dnešní epizodě vás postupně s komentářem protáhnou mnou doporučeným postupem protažení a mobilizace středu těla, který sám dělám před každým tréninkem na spodek těla. neumím si to bez tohoto[…..]

1

TENTOKRÁT TO SAKRA ZVLÁDNEŠ !!!!!!!! (Motivační video) 01Led

TENTOKRÁT TO SAKRA ZVLÁDNEŠ !!!!!!!! (Motivační video)

  Máme tu nový rok. Spousty předsevzetí bylo vyřčeno. je ale třeba je dodržet! je třeba makat! Je třeba šlápnout pořádně na plyn a nevzdat to!    

0