Seřadit od nejstaršího
  • Olda Dajbych uživatel

    Tak jsem si dnes zkusil ten tvuj cvik na tricáky (viz https://www.youtube.com/watch?v=v5mUkIdU1jo) na konec tréninku a dává to dobře. Akorát jsem měl jeden problém - sedět na lavičce nešlo, protože nemám 2 metry a bouchal jsem si činkama do lavičky nebo jsem musel roztáhnout lokty (což nedoporučuješ a je to samozřejme biomechanicky na trickák k hov..). Takže jsem se opřel vejš (čímž se z toho stává i pěknej cvik na držení stehen), ale pokud jsem neměl mít hlavu úplně ve vzduchu, tak jsem ten úplnej rozsah dával jenom tak, že jsem musel trochu otevřít loket (což trochu zmenšuje to protažení), abych tu lavičku netrefil. Naštěstí jsem měl na výběr 15kg činku složenou z 6xmalejch kotoučů, takže to bylo jen pár cenťáků - s klasickou patnáckou 2x(velkej + malej) to nešlo vůbec. Ty tvoje gumový jednoručky jsou na to asi nejlepší. Příště si zkusim sednout ještě vejš - bude to dobrý i na posílení držení hlavy.

    17. 07. 2019, 17:31 | Aktualizováno 17. 07. 2019, 17:32
  • Aleš Lamka administrátor

    Já se taky posunuji výš na ty lavičce, abych měl hlavu ve vzduchu, to je správně takhle :)

    21. 07. 2019, 10:05