Seřadit od nejstaršího
  • Aleš Lamka administrátor

    Jak jsme si řekli u předchozího tipu na přetížení, tak i zde to bude podobné - Vždy bychom se měli chtít přetěžovat. Je třeba na to jít ale s rozumem. Spousta lidí cvičí buď málo a nebo naopak hodně, což není dobré. Chce to cvičit vždycky akorát a přetěžovat se postupně. Zkušenější jedinci to mohou mít již v oku kolik čeho jim bude stačit.

    Tento týden můžete zkusit statické přetížení v rámci dalšího pokroku v tréninku

    Dáme si příklad, Váš trénink je:

    5 cviků / 5 opakování / 5 sérií

    Chcete zařadit dvě intenzifikace do tréninku a to bude statické přetížení.

    Vyberete si dva cviky, například ty poslední což bylo něco na bicák a něco na tricák. Dojedete poslední sérii, poslední opáčko, téměř do selhání jako by se nic nedělo a teď si váhu lehce shodíte, aby se to dalo vykonat a jako jedno další opáčko přidáte 10-15 sekund navíc ve středu pohybu, kde je cvik pravděpodobně nejtěžší. Budete na jendom místě, nebudete se hýbat, budete bojovat proti gravitaci v jednom bodě a budete se soustředit, abyste váhu drželi cvičeným svalem. Vydržte to, zničte sval a donuťte ho růst!

    28. 12. 2019, 12:16