Seřadit od nejstaršího
  • Jan Nedoma uživatel

    Ahoj Aleši,

    chci se poradit, mám 73 kg, výšku cca 179 cm a 31 roků. Začal jsem nyní fázi nabírání svalové hmoty (4x tydne fitko 45-60min) po asi 4 mšsících dietního režimu. Měl jsem před těmi 4 měsíci asi 82 kg a to hodně v tuku, nyní jsem se dostal na viditelné břišáky a místy svalové napruhování. Zůstal tam asi nějaký svalový základ když jsem asi 3 roky cvičil od 25 do cca 28 let. Jsem ted ale relativně dost malý (73 kg), proto je mým cílem se dostat cca na 80-85 kg. Rád bych ale "neprasil" objem a nabíral pomaleji s cílem udržet vyrýsovanost co mám. Dal jsem si tak za cíl do konce roku 2019 skočit max na 78kg. Zatím při své váze držím 2g/kg bílkovin (prevazne maso, ryby, vejce), dále 3-3,25g/kg sacharidu (celozrne testoviny, ryze, vločky) a asi 0,5-0,75g/kg tuku (orechy plus co je v dennim jidelnicku). Jako sumplementy mam pouze protein, vitaminy a mineraly. Ostatni mi prijde spise zbytecne (nemel jsem nikdy pocit nejakeho zasadniho rozdilu). 

    Jsou dle Tebe vyse zvolene pomery OK? diky za radu/y. Honza

    23. 07. 2019, 10:10
  • Mrkni na Alešův web, je to tady v nabídce a tam klikni na online trenér a vybereš si program, já si dal jídelníček a tréninkový plán za 2800 Kč a musím doporučit pro mě to nejsou a nebyly vyhozené peníze :) Vřele doporučuji a kdyby si chtěl tak mrkni na forum na osobni vlogy a tam je cesta poznani, tam se doctes me zkusenosti s Alešem :)

    24. 07. 2019, 11:58
  • Ahoj Honzo a kolik mas v pase???? jestli si pomerne maly, coz si nemyslim, ja mam 176cm a ted aktualni vahu 76,6kg a v pase 80,5cm, tak si to docela hodne dobre stahl :) co se tyka pomeru, nejsem Ales, ale zkus, jak to mas nastaveno, a uvidis po 14 dnech, co na to tvoje telo, kdyz budes tydne nabirat cca. 0,2 -0,3 kg na vaze, tak ideal, kdyz vice, tak uber, kdyz malo tak pridej, ale 2g/kg bilkovin je v pohode, myslim, ze rozmezi od 1,8 do 2,1 g/kg je ideal k mirnemu zvysovani vahy a tuky a sacharidy, tak zalezi na tvem tele, jak reagujes na sacharidy a tuky, me vyhovuje kombinace bilkoviny+tuky, ale sacharidum se nevyhybam, mam je na snidani a nekdy pres den (takze 2 jidla se sacharidy a zbytek jidel bilkoviny a tuky) ale tohle je individualni a zalezi na tvem tele, jak Ti reaguje, ale co pises, tak super prace :)

    23. 07. 2019, 11:25
    Zobrazit odpovědi