Seřadit od nejstaršího
  • Soňa H uživatel

    Ahojte, chcela by som radu, ako sa zbaviť mojich problémových partií? Cvičím doma podľa Heather Robertson, má mesačné plány, cvičím to, som len obyčajná žena, nie fitnesska :D len som si prišla po radu, ako sa zbaviť stehien? Zmenšiť zadok? Lebo toto sa mi najskôr ,,napumpuje'' a vždy po cvičení nôh a zadku som viac objemná :D ako mám ovyplvniť, aby som z tých partií schudla a nie naopak - im dala väčší objem? Väčšinou jem tak 2-3x denne, snažím sa nepresiahnuť 1200-1500 kcal :)Ďakujem.

    08. 06. 2021, 17:04
  • Intel Pentium uživatel

    Ahoj, problém těla je v tom, že si tuk ukládá přednostně do partií jako je břicho atd, ale když hubneš, tak si tělo bere tuk rovnoměrně z celého těla. Je to jako když loupeš cibuli. Prostě se zbavuješ celých vrstev, takže logicky pak i když zhubneš naposledy jdou dolů kila z těchto problémových partií, kde je tuk nahromaděný nejvíce. Asi tě zklamu, ale je dávno vyvrácený mýtus jako cviky na zhubnutí břicha, zadku, stehen atd. Každopádně máš opravdu málo kalorií, takže bych spíš přidal a upravil makra. Hlavně zvýšit bílkoviny. Také záleží jestli tam počítáš opravdu vše. I kafe s mlékem jsou kalorie. Jakékoliv uždibování, ochutnávání, oblíznutí lžíce jsou kalorie.... Ale obecně ke cvikům: Abys nenabírala objem, tak bych cvičil spíš víc opakování s menší vahou, ale větší intenzitou.

    16. 06. 2021, 06:52