Seřadit od nejstaršího
  • Matej Tomecek uživatel

    Ahojte , potrebujem poradit ohladom spanku .... mam problem zo spankom , cez den strasne umaveny a vzdy zaspim tak sa nemozem venovat treningu ... niekto nejake rady ohladom ako si cely spankovy cyklus upravit ? Dakujem za odpovede

    11. 01. 2019, 14:04
    Zobrazit odpovědi
  • Matej Tomecek uživatel

    Dakujem za odpovede 

    12. 01. 2019, 19:12
  • Aleš Lamka administrátor

    Určitě souhlasím s Vojtou, plus můžeš mrknout na tyhle videjka:

    Dvě staré o hormonech, kde se více dozvíš o kortizolu, adrenalinu + časech

    https://www.youtube.com/watch?v=lj6r5JjTG-k

    https://www.youtube.com/watch?v=Kl99DUpfLxE

    A na všechny obecné tipy, které znám, co by ti měly pomoci přím ose spánkem a kvalitou

    https://www.youtube.com/watch?v=E89dikG7pR0

    11. 01. 2019, 18:29
  • Vojta Žemba uživatel

    Ahoj,

    co se týče celkově spánku tak určitě pomáhá správné klima v místnosti, minimální zdroje světla apod. Co se týče nějakých vychytávek tak určitě doplňovat Hořčík (kvalitní forma = bisglycinát, citrát apod. - ne oxid z lékárny) popř. Zinek který pomáhá ve vstřebání Hořčíku.

    Co se týče únavy přes den, za mě bych ti doporučil si vyřešit stravu. Vyhnout se těžkým jídlům. Když si dám knedlo-vepřo-zelo tak taky umírám a jsem bez energie, takže se vyhýbat takto těžkým jídlům, kdy zatížíš organismus a on se pak soustředí na trávení (nebo dávat menší porce takových jídel). Pak by mohlo pomoct i správně dodávat z živin energii po celém dni, ve smyslu mít třeba v každém jídle sacharidy apod. nějak to vychytat aby ti to vyhovovalo. 

    Další věc co pomáhá je si opravdu na 10-20 minut lehnout, tzv. "dát si dvacet". Osobně to taky tak občas praktikuji, nejhorší je se donutit po těch 20 minutách vstát z postele, ale do 5 minut jsem pak v pohodě, plný energie a připraven zase fungovat. 

    Snad ti něco z toho pomůže :) 

    11. 01. 2019, 18:07