Seřadit od nejstaršího
  • Jakub Manda uživatel

    Ahoj Aleši už dlouho tě sleduji tady na fb a youtube a jsi mým vzorem. Mnohokrát jsem se už inspiroval tvými cennými rady, které jsem dokázal vždy využít. Jsi velkej sympaťák, který si nepotřebuje nic a nikomu dokazovat a dokážeš svoje videa a informace podat hezky srozumitelně s humorem, že to každý pochopí. Nikdy sem nepotřeboval sestavit trénink nebo jídelníček, protože mě vždy bavilo si stím hrát, zkoušet nové věci a měnit je, ale tentokrát prosím o radu a pomoc. Sport a cvičení všeobecně mě baví, naplňuje a je to můj životní styl už od mala. Studuju na Fakultě sportovních studijí na Masarykově univerzitě, a dostal jsem za úkol napsat seminární práci na téma: Silový trénink orientovaný na fitness ve vybraných věkových kategoriích. Ve finále bych něco vymyslel, ale spíš by mě zajímal tvůj pohled, jako odborníka s mnohem většími zkušenostmi v tomto sportu, na tuto věc. Jelikož sem nenašel žádný zdroj na toto téma, kde bych našel rozdíl mezi silovým tréninkem dorostenců a nedospělých oproti třeba tréninku už starších lidí (teď nemyslím nutně důchodce), kterým se začínají pomalu projevovat nějaké zdravotní obtíže kolem 40 nebo 50 let, jako třeba klouby, záda apod. Osobně mě to taky zajímá jak do budoucna cvičit i ve vyšším věku, protože mě cvičení hodně baví a chtěl bych cvičit dál, co nejdýl to půjde. Vím, že takových dotazů ti sem lítá do zpráv mraky, ale budu moc rád, když odepíšeš. Doufám, že budeš i dál točit videjka, jsi super a fandím ti! Díky moc a měj se hezky Kuba.

    Zobrazit více 22. 04. 2021, 13:57
  • Intel Pentium uživatel

    Sice nejsem Aleš, ale zkusím ti poradit. Nejlepší na seminárku by bylo najít nějaké studie a ty pak v seminárce rozebírat a odkázat na ně.

    Tohle mi přijde takový vaření z vody a i když s tím má jakýkoliv trenér zkušenost, tak mi to na seminárku přijde dost málo.

    29. 04. 2021, 00:35