Seřadit od nejstaršího
  • Michal Børud uživatel

    Vláda ČR schválila vyhlášení nouzového stavu na celém území České republiky, který mimo jiné zahrnuje zákaz od 13. 3. 2020 provozovat posilovny a nebo dávat soukromé tréningy pro víc jak 30 lidí, toto se týká i venkovních akcí a to až do odvolání. Proto otvíram toto téma jak se s tímto omezením poprat, pro ty kteří nemají vlastni posilku. Třeba rady a typy, co si koupit a jak v domácích podmínkách realizovat tréning. Pro začátek dám odkaz Alešova videa s vlastní vahou a expandérem.

    Cvičení s vlastní vahou

    Cviky s expanderem

    KORONA TRÉNINK s vlastní vahou doma ŽIVĚ

    Já mám TUNTURI Multifunkční sada s adaptéry a expandery, a můžu doporučit.

    13. 03. 2020, 15:50 | Aktualizováno 13. 03. 2020, 15:52
  • Vzhledem k tomu že asi bude třetí uzavření tak se rád podělím se svým korona plánem, ale jsem poměrně nový cvičenec (rok a čtvrt) a je možné že mi funguje všecko, ale tohle mi šlapalo co se formy týče líp než fitko (bohužel mě ale baví víc síla než forma): Střídavý full body s expandery a vlastní vahou každý den - jeden den přední část těla, druhý den zadní část těla, jednou týdně mám rest day kdy dávám pouze kardio.

    Klasické treningy po partiích se mi v domácím režimu moc neosvědčilo (předpokládám v případě člověka co nemá doma fitko), pokud si to spočítám vykonal jsem mnohem méně práce než se střídavým fullbody. Každému to může sedět jinak, jen tu básním o své zkušenosti ;)

    S expandery to jde i silově v rámci možností: Na dřepy doporučuji nějtěžší expander napůl dát tak aby vám stahoval holeně, a pokud to chcete víc hardcore tak i do oblasti kolen stejným způsobem, ta aktivace kyčlí je neuvěřitelná (pozor na propadání kolen v případě těžší verze). Mrtvoly s expanderem taky v rámci možnosti jdou, doporučuji vybuchovat nahoru a nahoře co nejvíc držet a procítit prdel, nutné vybuchnout uplně odspodu co nejrychleji ale KONTROLOVANĚ s rovnými zády. Místo benche jsou varianty kliku s expandery, ale více doporučuji pro zvýšení náročnosti dát nohy na vyvýšené místo - takto neskutečně cítím i střed.

    Každému šlape něco jiné, raději bych byl kdyby někdo jako Alda řekl že tu buď plácám kraviny nebo že to co říkám opravdu fungovat může dobře více lidem. Nerad bych špatně radil. Chtěl jsem to sem napsát hlavně proto, že spousta lidí cvičení kvůli uzavírkám vzdává, přitom domácí cvičení mi zlepšilo muscle-mind connection a dovolilo aktivovat to co jsem nikdy předtím necítil (kyčle u dřepu třeba), protože expandery a vlastní váha umožní procítit každý sval uplně jiným způsobem. Dá se i říct že domácí cvičení mě donutilo cvičit to co se mi nikdy nechtělo, ale bylo to nutné cvičit pro překonání jisté formy stagnace.

    Zobrazit více 15. 12. 2020, 20:10 | Aktualizováno 15. 12. 2020, 20:25
  • Dále bych určitě odkázal zde na VIP na databázi cviků ( https://aleslamka.cz/vip-cviky), kde již existuje spousta cviků s vlastní váhou, případně s drobným bavením (expander, overball atp.).

    14. 03. 2020, 00:16