Seřadit od nejstaršího
  • Nazdar, pred mesicem jsem zacal drzet stravu do toho 4x tydne trenink a nehnul jsem se z mista ba naopak objem bricha se jeste navysil. Mate nekdo zkusenost nebo ten samy problem a radu co s tim?

    17. 01. 2019, 06:53
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Já bych nevěšel hlavu. Pokud si něco nabral, aspoň si nastartoval tělo, pomohl svalům, poznáváš tělo. Pracuj s těmi výsledky.

    1) hlídej makra, hlídej kvalitu jídel, hlídej trávení, hlídej pocity.

    Měl by si mít dost bílkovin, dost tuku zbytek sacharidy. Pak poznat zda víc či míň tuků bude lepší nebo horší

    měl bys cítit lehce chutě, hlad. Měl bys mít dobrý trávení.

    2) Kontroluj výsledky. Musí to pak postupně jít dolu. Pokud nejde = musíš zlepšit bod 1, ubrat porce a nebo se více a intenzivněji hýbat

    3) genetika hormony jsou svině - tady občas bude holt problém a a tne jen tak nevyřešíš .. doktoři ,testy, ojojojoj .. kéž by byl návod. Proto je před dietou třeba mít dobrou nabíračku a vědět, že si v pohodě po všech směrech

    22. 01. 2019, 18:06
  • Nejak nefungujou odpovedi. Radime s tim metabolismem budes mit pravdu za posledni rok jsem nacvicil tak 3 mesice a strava nestala za nic. Jim 5x denne rano po probuzeni protein po hodine mix cornflakes vlocek a trochu medovych zrnek pak jen nejaky ovoce k obedu si dam neco v restauraci ptz jsem po stavbach takze to resim takhle. Zadny omacky spis brambor maso ryba podle nabidky. Pak mam syrovy zeli trochu kesu dal dva zitny chleby se sunkou nebo syreckama k veceri losos prsa nebo hovezi steak vetsinou se zeleninou po treninku k tomu dam jeden opeceny brambor v troube a po treninku protein. Celkove to da nejakych 1700ckal hlad po tom nemam. BMR mam nejakych 2200ckal  sacharidy z toho jidla mam 170g bilkoviny 180g tuky 50g . No kazdopadne to budu pozorovat a uvidim ale podle tehle hodnot bych rekl ze by to melo jit dolu. Ted jeste pridam 2x tydne po treninku nejakej kruhacek tak snad to pujde

    18. 01. 2019, 21:34
    Zobrazit odpovědi
  • Jakub Černý uživatel

    Není to jen o "začal jsem držet stravu". Nejdůležitější rovnice a pravidlo jak v nabírání, tak hubnutí je: Kalorický výdej vs Kalorický příjem. Nejspíš jsi si nastavil svůj kalorický příjem vyšší než svůj kalorický výdej což znamená, že budeš nabírat. Taky je možnost, že máš ve stravě moc sacharidů a tělo to ukládá. Zkus variantu více tuků (těch zdravých samozřejmě) a méně sacharidů. Taky samozejmě záleží co znamená "začal držet stravu", musí se jídelníek skládat ze zdravých a kvalitních potravin. 

    17. 01. 2019, 12:38
  • Ondřej Vlach uživatel

    Tělo je potvora, patrně si nedostatečně jedl (jíš) a tak tvé tělo se začalo bránit tím, že si začalo ukládat zásoby na horší časy, protože čeká hladovku. Nutností je znát kolik toho potřebuješ, zhruba se to dá vypočítat na internetu a pak podle toho si sestavit jídelníček, ale to bych doporučil někomu, kdo tomu už trochu rozumí :) není to tak snadné jak se zdá. I já jsem po několika letech cvičení a bádání v odvětví strava raději napsal Alešovi o rady a nemůžu si ho vynachválit, vše funguje jak má. 

    17. 01. 2019, 12:24
  • Jan Hemmer uživatel

    Kdysi jsem měl podobný problém. Bylo to v době, kdy jsem po půl roce začal znovu cvičit. Měl jsem do*ebaný metabolismus kvůli konzumování odpadového jídla v nepravidelných intervalech a absenci pohybu. Začal jsem držet stravu, 4x týdně jsem chodil cvičit a 3x týdně jsem dával cardio. I tak, váha vůbec nešla dolů. Nutno dodat, že jsem si jídelníček sestavoval sám, makra byla docela dobrá, ale dělal jsem tam chyby. Například jsem dával cheat day namísto cheat mealu. Abych to rozuzlil, rozhodl jsem se opět po delší době oslovit našeho kamaráda Aleše. Sestavil mi jídelníček a plán a ukázalo se, že musím JÍST VÍC, aby se váha a obvod pasu hnul dolů. Poradil bych ti věc probrat s profíkem, pokud na to nemáš finance, tak se pravidelně kontrolovat a pokud neuvidíš změnu, musíš na základě vlastního uvážení / tipů na internetu pohybovat s jídlem a cardiem. 

    Čest a sílu přeje Hans.

    17. 01. 2019, 10:31