Seřadit od nejstaršího
  • Olda Dajbych uživatel

    Ahoj Aleši (i ostatní), vzhledem k časovému programu cvičím 3x - 5x týdně ve všední dny a to ráno. Dle následujícího plánu, jehož cílem je kompromis mezi shazováním tuku a nabíráním svalů a síly. Musím potvrdit, že to celkem funguje.

    • vstávám v okolo 7h - jím tak po půl hodině a to velmi lehce, abych to při cvičení zas nevrátil
    • k snídani 2dl džusu, jogurt, při očekávaném náročnějším tréninku ještě třeba jablko (cca 35 - 50g sacharidů) v poslední době ještě dalších pár gramů v tomhle: https://www.fitness007.cz/musclepharm-assault-sport-series-345-g-30-davek/ (hned jak dojde vyzkouším Rise and Shine)
    • pak děti do školy/školky a v posilce jsem v 8:30
    • při tréninku mi jde o to ty sacharidy co nejvíc spotřebovat a to mi jde celkem dobře, už to na sobě poznám, kdy dojdou cukry - na trénink to většinou stačí (třeba na konci už nedám 4 pumpovačky na bickák, ale jen 2) - jednou za čas to při časovaný předepsaný pumpovačce přeženu, chci jí dojet a pak 10 minut rozdejchávám hypoglykémii
    • po tréninku tam pošlu jen nějaký BCAA, ale něco dalšího až nejdřív za hodinu, aby tělo muselo brát ze zásob
    • zbytek dne pak už jím normálně (relativně zdravě) s ubíráním sacharidů k večeru nicméně v mírném deficitu, kromě víkendu, kde to často zprasim

    Super summer jsem nestihl, takže jsem to ani nehrotil, ale z vánočního 107 kg prasete, mám teď 94 kg - bench jsem zvednul ze cca 110 - 140 kg (kvůli zádům mám dřepy i mrtvolu slabou, ale pracuju na tom) - a kdyby mě kromě cvičení stejně nebavilo i o víkendu zapařit, tak by to bylo ještě o poznání lepší.

    Vzhledem k tomu, že jsem endomorf jak prase, tak se nechci pouštět do čistý nabíračky, tak mě zajímá zejména, CO SI MYSLÍŠ o tom způsobu stravování okolo cvičení? Je to úplná blbost?

    Nemám žádný konkrétní cíle, cvičení je pouze jeden z mých mnoha koníčků a kromě toho si dát do těla v posilovně a vykompenzovat sedavý zaměstnání a nějaký to pivo a párek, který si člověk chtě nechtě dá, když lítá o víkendu s dětma po různejch akcích nebo návštěvách. Možná, když se o vanocích zase vyžeru a bude Supersummer 2020, tak to tam příští rok pošlu na poctivo.

    Dík

    Olda

    Zobrazit více 09. 05. 2019, 12:49
  • Ahoj Oldo,

    co se týká rána, tak já to mám takto: Po,Út,čtv,Pá cvičím dle tréninkového plánu, St,So,Ne cardio, HIIT cardio, volno, tím, že jsem zarputilý biker, tak valím kolo i po trenálu do práce a mimo dny tréninku tam napálím za den i 70km, jak se mi chce :) Jinak tohle všechno je probráno s Alešem :) Co se týká jídla, tak vstávám ve 4 hodiny, snídaně 4:15 (vločky+protein+jogurt = trénink v pohodě, nenatahuje mě), pak trénink cca.4:40 - 6:00 a do práce na kole nebo autem, busem, záleží na počasí atd. (aktuálně: zlomený prst, takže auto nebo bus a to mě sere). Mám 2 letého syna, a je to docela záhul, i proto cvičím ráno, večer, tak zlehka s ním, ale to je vše formou hry :)

    Co se týká suplementů, tak ráno Omega 3, Multi, Alátor, před cvičením BCAA,Rise and Shine a po cvičení protein + kreatin + colagen + maltodextrin a Mg+multi+chrom a přes den jídla dle jídelníčku a pecka :) a večer Mg+alátor.

    Taky mám sedavé zaměstnání, takže se to snažím hodně kompenzovat a je pravda, že můj bratr dokáže sežrat 1kg párků a nejde to na něm poznat, já se jen podívám na párky a mám 1 kg nahoře :D takže já na sebe musím být přísný, ale jak říkáš jsme lidi, a taky někdy zhřeším, ale jak tělo nastartuješ, tak pak to jde docela vykompenzovat :)

    Ať to roste a držím palce :)

    21. 05. 2019, 06:58
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    Já v tom nevidím nic špatného. Postavené to časově je správně.

    Obecně to chce vychytat co nejkvalitnější potraviny, který dobře vstřebáš, aby ti nebylo zle jak píšeš a byla síla. Jídla okolo tréninku mohou být větší, protože je tělo pěkně náchylné na dobré vstřebání a zbytek dne opravdu může bez problému být "lehčí"

    Za mě tedy vážně v pořádku

    10. 05. 2019, 11:29