Seřadit od nejstaršího
  • Jakub Jirsa uživatel

    Čau, mám otázku ohledně cvičení s vlastní vahou. Jak již Aleš ve videích říkal, pro nabírání svalové hmoty je nejlepší svaly zatížit na 10 - 40s po 6 - 12 opakováních s cca 80% maximální váhy. Ovšem toto se týká jen činek a různých zátěžových pomůcek. Ale jak je to při cvičení s vlastní vahou? Je lepší dělat více opakování za stejný časový úsek? Samozřejmě vím, že vlastní váha se zátěžovým pomůckám nikdy vyrovnat nemůže, ale přeci jen je někdy dobré cvičit i s vlastní vahou. Hlavní důvod, ale proč se ptám je kvůli cvičení na břicho.  Neznám moc cviků se zátěží na břicho, čili proto cvičím zkracovačky apod... bez zátěže. Jak bych tedy měl cvičit? Budu rád za všechny vaše rady :)))

    08. 11. 2020, 14:53
  • Aleš Lamka administrátor

    Postupoval bych tak, že budeš dělat to / tolik / tak rychle - abys vyčerpal svaly, měl to napumpované, cítil ses dobře, že si makal.

    Hodně zhruba řečeno :)

    12. 11. 2020, 10:28