Seřadit od nejstaršího
  • Lukáš Saz uživatel

    Ahoj superhumani ! Chci požádat o radu. 

    Je mi 17let, výška 177cm, váha 65,5kg. Chtěl bych jít do objemu ale nevím na kolika kcal začít a jaký by byl ideální tréninkový Split. Momentálně cvičím 5*týdně silovku - cca 500-600kcal (po-pá), každé ráno kardio cca 500-600, většinou běh a švihadlo (po - So)+ sobota nějaký lehčí trénink odpoledne. Neděle aktivní rest s kardiem. Moje hmotnost je tvořena převážně svalovou hmotou, toho tu tam moc není. To bych chtěl udržet i v průběhu objemu, tím myslím nabrat co nejvíce svalové hmoty a dostat se alespoň na 70kg. Teďka jím asi 2500kcal, to je asi málo navzdory výdeji. Proto bych chtěl poprosit o radu, jak na kcal, tak na makra jaký poměr zvolit, to jak si upravit tréninkový split a také případně ideální váhu k mé výšce.  Díky

    12. 11. 2020, 00:52
  • Aleš Lamka administrátor

    Na to bohužel není přesná odpověď, protože to je holt na tom, že začneš a improvizuješ. Něco odhadneš dle zkušeností tvých nebo trenéra a pak už se vychází z výsledků. Zařadím do dalších QnA na youtube.

    Klidně začni na těch 2500kcal. Začni makat, zjisti výsledky a po 1-2 týdnech změň režim podle toho, jak se to bude či nebude hýbat

    12. 11. 2020, 10:26
    Zobrazit odpovědi