Seřadit od nejstaršího
  • Nazdar lidi,

    cvičím 4x týdně AB AB, A-hrudník, triceps, biceps, B-záda, ramena nohy. Mam to trochu divně nakombinovaný, ale je to kvůli tomu, že mám problém s rukama a toto je docela snesitelný. Mám dost problém s energií při tréninku, často nemám vůbec chuť, pořádně odjedu tak asi každý 3. možná 4. trénink. Když už je moc zle, tak si dám nakopávač (Extrifit agrezz) ale nechcu ho brat často. Kvůli směnám v práci cvičím buď dopoledne před směnou, nebo po směně a pak to taky tak vypadá, po noční odpoledne, ale cítím se tam jak chodící mrtvola. Nechce si mi ubírat trénink, dřív sem to šlo docela ok. Jídlo se snažím držet, ale taky to není zázrak.

    Nevím co bych mohl změnit, ale sere mě, že většinu tréninků prostě nějak odjedu i když normálně bych to odjel o moc líp. Mám pocit, že se nijak nelepším a mam strach, že se spíš zhorším :D

    14. 03. 2019, 17:50
  • Skús pridať, možno to pomôže :D

    14. 03. 2019, 18:36
  • cvičím na každou partii 3-4 serie. Většinu pyramidově, začnu lehce a jedu dokud můžu, po pauze navyšuju, ale jedím tak max. 80-90% maxu, potom to vždycky dojedu do selhání. Často si ale všímám, že už mam pocit že další opakvání nedám, ale mam pocit, že jen kvůli tomu, že na to nemam náladu a energii.

    cviky mam asi tak:

    kozy: benchpress 4serie, rozmažování jednoručky střední váha3x, a pak to dojedu tlakama nastroji. Druhý A trenink jedu víc silově rozpažky 2 cviky a neco k tomu podle nálady.

    ramena, ruky jezdim na jednoručkách a klakách.. to většinou jakš takš jde.

    záda jezdím mrtvolu, jednou víc těžce, další trénink míň, většinou křídla s osou a něco k tomu. Nohy legpress, předkopávání a zakopávání na stoji a nekdy výpady.

    Nejhorší jsou asi záda a hrudník, většinou jde tak první série a pak už se snažím jen přežít.

    Nevím jestli ubrat, nebo co s tím udělat, ale nemam z toho poslední dobou dobrý pocit. Jestli máte někdo podobný problém, budu rád za nějaký nápad :)

    14. 03. 2019, 17:59