Seřadit od nejstaršího
  • Ahoj Aleši, měl bych pár otázek k tvému streamu o plánování silových výkonů.

    1. Jeden týden znamená jeden trénink, nebo když mám např. prsa dvakrát týdně, tak jedu dvakrát se stejnou váhou?

    2. Cvik který mám v plánu zlepšit (např. bench) zařadím na začátek tréninku a až odjedu všechny naplánované série, tak můžu jet cviky na hypetrofii, i např. tlaky s jednoručkama, rozpažky apod. ? Nebo když chci aby síla rostla co nejlépe, tak už prsa nejedu?

    Díky

    25. 02. 2019, 13:32
  • Jan Zapletal uživatel

    Ahoj Aleši, dneska jsem se koukal na záznam ze streamu na silové výkony a rád bych otevřel znovu toto téma. 

    Ve videu jsi říkal, že jsi měl v 8týdenním kolečku mrtvoly posunuté o 4 týdny. Napadlo mě, že by se ve 12týdenním kolečku dal posunout jeden cvik o 4 týdny a další cvik o 8, tím pádem by člověk každý měsíc testoval maximálku na jednom cviku. Myslíš, že by toto mohlo nějak napomoct regeneraci, motivaci a dlouhodobé udržitelnosti kolečka, nebo je to totální konina a je lepší testovat všechny maximálky zaráz?

    Díky za odpověď :)

    30. 10. 2019, 11:43
    Zobrazit odpovědi
  • Aleš Lamka administrátor

    1 - když máš prsa dvakrát, silovku bych v tom týdnu dal jen jednou. A nebo záleží na tobě no, co zvládneš uregenerovat. Ze začátku by určitě šlo i dvakrát :D

    2 - Určitě, takhle stavím superhuman tréninky. Silovka na začátek a zbytek tréninku po tom, ale s rozumem a nižší vahou, aby ses nepřetrénoval

    01. 03. 2019, 07:29