Seřadit od nejstaršího
  • Radek Strmeň uživatel

    Kdo má nápady  jak to nejlépe zvládnout nebo aspoň fígl.

    24. 01. 2019, 10:30 | Aktualizováno 24. 01. 2019, 10:31
  • Lukáš Novotný administrátor

    Víceméně jak píše Maxmilián .. třísměnný provoz není nic moc, jelikož furt tělu měníš "podmínky" .. ale pokud to tak máš pořád .. tak i na to si aspoň částečně zvykne .. neřeš vůbec kdy jíš .. myslím tím, jestli první jídlo dne je v 22:00 .. nebo v 07:00 .. prostě to ber jako kolotoč ... pro tebe je to dělený jen na X počet jídel od doby kdy vstaneš, než jdeš spát. Pak následuje spánek a kolotoč jede znova .. držet intervaly mezi jídly .. neber to tak, že je 22:00 .. že večeře ... pokud pro tebe v 22:00 začíná jakoby den .. a tvůj režim .. tak ho tím startuješ a tak k tomu přistupuješ :)

    24. 01. 2019, 16:09
  • No osobní zkušenost s tím nemám (mám dvě směny) ale přistupuj k tomu tak, že jak vstaneš máš snídani a je fuk,  že po noční stáváš třeba ve 14:00. Stejně tak na noční měj oběd třeba v 21:00 a večeři 3-4 hoďky před spaním. Třeba v 1 ráno. 

    Každopádně bych na noční směnu volil lehčí jídla. 

    Co se tréninku týče tak: 

    Ranní: po práci

    Odpolední: Ráno/Dopoledne

    Noční: Před práci. 

    24. 01. 2019, 11:14
    Zobrazit odpovědi