Seřadit od nejstaršího
  • Zajímalo by mě, jak, kolik, co, kdy a v jaké kombinaci užíváte suplementy třeba před tréninkem ? Nebo po ránu či před spaním. Prostě nějaké zajímavé typy atd...

    10. 01. 2019, 15:10
    Zobrazit odpovědi
  • Anton Andraš uživatel

    Ahoj vo videu si vravel ze odporucas prijem soly 6-20g a draslik o nieco vyssi, nez je prijem soly.... Kde kupim draslik v tak vysokej davke? Vsade maju max 100mg taboety, to budmem musiet jest nekonecno tabletiek drasliku

    22. 11. 2020, 11:53
  • Zbyněk Fic uživatel

    Ahojte, moje suplementace při tréninku 3x až 4x za týden + 2x Cardio nebo HIIT

    Ráno se snídaní

    • Multivitamín - 3 tablety Nexgen pro 
    • Omega-3 - 3 tablety

    Před tréninkem

    • Rise and Shine 
    • BCAA

    Po tréninku i v netréninkoví den

    • Kreatin
    • Kloubní výživa (Alator)
    • Protein

    Před spaním

    • Magnesium - pomáhá my pro lepší spánek :) 

    23. 02. 2019, 20:19 | Aktualizováno 23. 02. 2019, 20:22
    Zobrazit odpovědi
  • Jozef K uživatel

    Ahojte, mňa zaujíma akú formu horčíka vybrať  Magnézium citrát (tablety) alebo  magnézium chelát (prášok alebo tablety) z hľadiska kvality a účinnosti. Tak isto ma zaujíma ako dávkovať či 2x za deň ráno a večer alebo večer hodinku pred spaním, ja osobne som dával pár hodín pred spaním a nič som nepocítil. A neviem či je to fakt alebo mýtus, že by sa pred a po užití horčíka nemali jesť,piť mliečne výrobky.

    13. 01. 2019, 17:12
    Zobrazit odpovědi
  • Ráno určitě multák, vitamín C, chrom, omega (Já osobně dávám 5 kapslí). V tréninkové dny dávám ještě vitamin E a D3. Ty dávám před tréninkem. Éčko je skvělý antioxidant. A večer dávám ještě zinek. A pokud cítím po tréninku křeče, tak ještě hořčík. A před spaním cca 30 min dávám melatonin na spaní. No a někdy, když mám fakt hard tréninky (jsem powerlifter...) tak dávám i večer ještě omega 3 (dalších 5 kapslí). A pecka. :) 

    Pokud se to zdá někomu moc,  berte v potaz, že mám tréninky 2+1. Většinou 2 lehčí (pro mě třeba 220kg na dřep, 10 jedniček (pro mě dynamika), pak volno a těžký trénink, většinou do 1čky až 3jky. 

    A co se týče suplementů, tak to je na dlouho :D to když tak do zpráv, pokud tu něco takového je. 

    11. 01. 2019, 13:17
    Zobrazit odpovědi
  • zdar bejci.  ja to mám zatím takhle. ráno multivitamin, zinek, omega 3( 1tobolku +1po treninku-nevim jestli ma význam,ale proč ne) b-komplex. před tréninkem je to kreatin (denně dvě dávky, davam slabe tři) ,arginin,l-glutamin a když chci tak nakopavac ???? no a po tréninku bcaa, opět kreatin, glutamin,jednu omegu. protein ani nepíšu ???? napadá vas nekoho co bych měl přidat do suplementace, nebo ubrat? 

    10. 01. 2019, 16:37
    Zobrazit odpovědi