Seřadit od nejstaršího
  • Tomas Fiala uživatel

    Ahoj Aleši. Prosim tě, jak je to s přerušovaným půstem, ketózou a silovým cvičením? Obvykle chodívám ráno pár dva tři kilometry běhat, pak si dám 20-30 minut tréning (snažim se aby běh + tréning nikdy nepřesáhl hodinu a já tak zbytečně neprovokoval kortizol a adrenalin)... Jím většinou jen jedno obrovský jídlo večer. Většinou cca po 20-24 hodinách. Výsledky to nese, ale nejsem si jistej zda to dělám optimálně a zda se mi hormony vylučují jak mají a kdy mají. Střídám měsíc kdy mám jedno jídlo včetně sacharidů, ovoce atd. A týdny až měsíc, kdy jsem v ketóze. Jídlo je vždy večer tak dvě hodiny před tím, než jdu spát. Nehodilo by se přeci jen přidat svačinku. Třeba tvargle, nebo tvaroh hned po silovém tréningu? Nikde jsem k tomuhle režimu, kterej dodržuju nenašel pořádný informace. Nechci bejt bůh ví jak velikej. Cíl je prostě přirozeně osvalený a vyrýsovaný tělo, který mi bude dobře sloužit. Momentálně mám 101 kg (194cm). Když jsem před asi 7 měsíci začínal, měl jsem 127 kg. Podle váhy jsem přišel jen o cca 4kg svalové hmoty a podle měření mám ruce atd. pořád stejně velký, nebo se mi některý partie zmenšili třeba jen o centimetr, maximálně dva. Pas šel hodně dolu. Síla pomalu roste. Občas se mi ale hodně špatně usíná, nebo neusnu v noci vůbec. Je to sice pravidelný, ale nijak častý. Díky

    19. 11. 2020, 15:16
  • Aleš Lamka administrátor

    Upřímně na tohle téma nejsem nejlepší človek, abych ti radil. Je to podle mě uplný opak správného stravování pro svaly, kukturistiku, silové cvičení. Nefandím přerušovanému hladovění, bohužel. 

    No a ketoza - tam bys měl jíst klasicky 5-6 jídel, proteiny, tuky v poměru 20 ku 80 v příjmu kcal. Vychytat kvalitní potraviny, mít dobrý trávení, kcal a sledovat výsledky :)

    19. 11. 2020, 17:05
    Zobrazit odpovědi
  • Tomas Fiala uživatel

    Cvičím poslední dobou tak, že si dám pár sérií s více opakováním, ale vždy jdu do téměř maximálních vah s malým počtem opakování na závěr. Ale taky si nejsem jistej zda a jak to má být v takovém režimu a s takovými cíli dobře.

    19. 11. 2020, 15:18