Rise And Shine 690 Kč
BCAA 585 Kč
Mikina SUPERHUMAN 699 Kč
Pánské Tričko SUPERHUMAN 349 Kč

 

Máš nějakou otázku ohledně cvičení, jídla nebo nebo nějaký problém, se kterým by potřeboval poradit?

– Zeptej se mě přímo ZDE pomocí komentáře!
– Na některé častější a nebo zajímavé dotazy odpovím přímo ve videu na mém youtube kanálu a třeba společně pomůžeme i dalším lidem!
– Na otázky se pokusím odpovídat denně!

 

 

351
4 445 Komentáře u “Otázky a Odpovědi
Jakub says:

Ahoj Aleši
Chci se zeptat, mám 4x týdně atletiku 3x týdně chodím do posilovny a 4h týdně tělocvik, jím průměrně 110g bílkovin, 300g sacharidů atd. je to moc nebo ne když mám 16 let a 75 kg ? A ještě jak často můžu zkoušet maximální váhy ? Mrtvý tah mám 170kg, dřep 130kg a bench kolem 95kg

Karlos Červenkos says:

Zdar Aleši, Tenhle dotaz je trochu delší. zajímá mě, zdali velký přínos jídla může nějak poškozovat tělo nebo zpomalovat gainy? Za den jsem schopný sníst přes 10 tisíc Kj. poměrně kvalitní vařená jídla, rýže, těstoviny, maso, mléčné výrobky a podobně. Žádný fast food. Ale i tak často trpím hladem. Tréninky 3-4x týdně, doma doplňkové cviky, jezdím každý den ráno a odpol. na kole na bus (cca 9 kiláků tam – lehké kardio). na váze přibírám pouze svalstvo, BW 52Kg, věk 19 let. výška 160Cm.

Hlavní: Může mi veliký přínos potravin způsobit nějaké potíže nebo mě odsouvat od toho být superhuman?
Díky za pomoc. fandím ti a jen tak dál.

    Aleš Lamka says:

    neškodí, jez tolik,kolik tělo potřebuje .. každý potřebuje jinak

Ota says:

Čaues, mám dotaz. Když si počítáš kalorický výdej, započítáváš si i trávení potravin? A jestli ano tak kolik? , kalorické tabulky zcela automaticky počítají 10% a mě by zajímalo jaký na to máš názor ty. Díky jsi borec, hodně úspěchu a supergainů v roce 2017

Tomáš says:

Čau Aleši, promiň že otravuji, ale mám otázku.. Jakožto mladý kluk který cvičí přeš 4 měsíce, mám cvičit s velkými váhami které unesu, ale po 8 opakování už potřebuji minimální pomoc 105 Kg na dřep, a nebo mám jet s váhou 70 Kg a ze stejným opakováním? Prý bych tak měl cvičit, kvůli růstu svalů nebo co si. A třeba po roku cvičení už bych měl cvičit s mýma „maximálními“ váhami. A já chci vědět jestli to je pravda.
Díky.. 🙂

Nicola says:

Ahoj Alesi, chci se zeptat zda je mozne zpevnit zadek cviky bez zateze a drepy se zatezi max 10 kg. Cvicim doma proto mam omezene moznosti ve vahach. Dekuji za odpoved

Palas says:

Ahoj Aleši,

mám takový problém se stravou, ráno snídám v 6:30 poté jedu do práce, přijíždim cca v 7:45 a dám si jedno jablko pak můžu ale jístaž kolem 12:30 což je dlouhá doba, občas jsem si bral do práce protein a ten jsem rychle kolm 10:00 vždy vypil ale nevím zda je to dobré to takhle dělat každý den.
Jak by sis poradil ty? :)

Díky, fandim Ti !!!

    Aleš Lamka says:

    určitě je to lepší, než nic .. klidně s ním vypij i nějaké vločky

Tomáš says:

Ahoj Aleši,
je mi 14 let a chtěl bych se zeptat, jesli stačí, kdyý sním cca denně 119 g bílovin a 211 g sacharidů ? Vážím cca 60 kg a měřím 169,5 cm.
A ještě bych se tě chtěl zeptat, jestli můžu, už začít cvičit se zátěží, do teď jsem dělal 1,5 roku kalisteniku s vlastní váhou (shyby,kliky,dřepy,..) ?

Lukas says:

Zdar Aleši, prosím tě je opakované užívání nakopávaču před tréninkem nějak škodlivé pro mé tělo? nebo, mohlo by se to nějak projevit? Díky moc Lukas.

Karel says:

Zdaar Aleši . Můj sparing se rozhodl zkusit anabolika. Už 2 měsíce s ním cvičím i silově ho stíhám, ale vůbec nestíhám pořádně REGENEROVAT
jediné moje štěstí je že pracuje na 3směnný provoz, takže jeden týden jedu sám, ale zbylých 14dní je pro mě utrpení.
Snažím správně jíst + protein, beru BCCA i Glutamin, ale už nevím jak urychlit regeneraci.
Když ráno vstávám má takový blbý pocit, přemýšlím jestli nedochází nočnímu katabolismu, jestli zkusit noční protein.
Máme odcvičeno cca 3 roky. Silově jsem byl silnější , a nechci se smířit s tím, že ted to bude jinak :D :D

Honzis says:

Ahoj. Aleši :-) prosim mam otázku kdy si mam dat protein který si mam dat hned po cviceni. Jestli po silovem treninku nebo po silovem treninku a pak jdu jeste na kardio na 30min. Vetšinou chodim rychle na pase do kopce a po tom uz necejtim tak natlakovane svali :-D. Snad mi rozumis diky moc

Petr says:

Ahoj Aleši, neměl bys radu ohledně symetrie rukou a ramen? Jde o to, že pravou ruku a rameno mám znatelně větší než levé. (silově jsou na tom stejně) Snažím se převážně cvičit každou ruku/rameno zvlášť – tedy s jednoručkama, ale rozdíl zatím moc nepozoruji. Vím, že to bude hlavně o genetice, ale přesto věřím, že se s tím dá ještě něco dělat. Díky za odpověď!

Jirka says:

Čau Aleši, myslíš že je málo dávat před tréninkem jen 3,6 g BCAA? Je mi 17, cvičím většinou cca 60-70 minut a cvičím převážně s těžkými váhami. Jestli ano, kolik gramů BCAA bych tedy měl ideálně před tréninkem přijmout?

Tomáš says:

Zdar Aleši ja som ten Franko ze streamu :D . Chci se zeptat jestli vadí když se protahuju samostatne. Napríklad keď trenujem po obede a protahuji se večer? Vopřed dík za odpověď :)

majkl says:

ahoj. ovesné vs. pšeničné vločky? proč se o pšeničných až tolik nemluví ve světě fitness?

Tomáš says:

Ahoj Aleši. Mohl by si mi poradit účinné cviky na zlepšení mobility v kotnících? Hamstringy protahuju jako drak ale nezlepšuje se to. Díky za odpověď Tomáš

Adam says:

Čau Aleši, mám taký problém že pri mrtvole ma vždy bolia vzprimovače. Myslíš že je to zlou regeneráciou alebo zlá technika? Robím sumo mrtvoly. Dík za odpoveď :)

Anna says:

Ahoj Aleši, mám otázku. Lze nějak ovlivnit velikost prsou u žen při cvičení? Prsa cvičím, ale bojím se kardia. Zvětšují se či zmenšují?

Adam says:

Ahoj Aleš. Chcem sa opýtať či v tvojom programe ,,like a superhuman“ dávaš klientom presný jedálniček na den čo má kedy zjesť a aj poprípade recepty na jednotlivé jedlá?
Ďakujem za tvoje videá a čas ktorý tomu všetkému venuješ.

Tomáš says:

Ahoj Aleši zkoušel si metodu KAATSU ?

Lukáš says:

Čus Aleši.
Je mi 33 let a začal jsem cvičit asi už půl roku a řekl jsem si že vyzkouším instantní BCAA (od extrifitu) ale nevím čím to je ale když si to namíchám a vypiju tak mi po pár minutách není moc dobře. Spíš bych řekl, že to má být obráceně, že má být člověk spíš nabuzený k větším výkonům a né takový spíše unavený, skleslí a mírně špatně od žaludku. Nebo jestli to je i stravou? Ihned po vypití BCAA jdu trénovat nebo mám chvíli počkat? Nevím čím to může být

    Aleš Lamka says:

    s tímto stavem nemám moc zkušenosti .. po bcaa nabuzený ale nebudeš nikdy, je to na ochranu svalů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

JSTE ROBOT? *