Rise And Shine 690 Kč
BCAA 585 Kč
Mikina SUPERHUMAN 699 Kč
Pánské Tričko SUPERHUMAN 349 Kč

 

Máš nějakou otázku ohledně cvičení, jídla nebo nebo nějaký problém, se kterým by potřeboval poradit?

– Zeptej se mě přímo ZDE pomocí komentáře!
– Na některé častější a nebo zajímavé dotazy odpovím přímo ve videu na mém youtube kanálu a třeba společně pomůžeme i dalším lidem!
– Na otázky se pokusím odpovídat denně!

 

 

351
4 445 Komentáře u “Otázky a Odpovědi
Denisa says:

Co si myslíš o guaraně?

vatrus says:

Ahoj alesi mám na teba dve otázky.. 1. Co je na tom pravdy, ked clovek navysi netreningovy den prijem bielkovin resp. ich pusti do seba viac jak tie netreningove… Nezrychluje to metabolizmus?
2. 100 ludi 100 chuti, tak preto sa ta chcem opytat co je lepsie alebo horsie ked clovek rata do svojho denneho prijmu aj neplnohodntne bielkoviny.. priklad mam prijat 163g bielkovin a zapocitam
do nich vsetko ryzu, maso, bcaaa, banan a nad 163 sa nepohnem aj stymi neplnohodnotnymi. (dufam ze ma chapes :D).. Alebo to robit tak ako to robis ty a spolu s tymi neplnohodnotymi prekrocis
tu hranicu ako som dal priklad 163. Niekto to robi tak niekto tak, tak preto sa chcem spytat co je lepsie. Ak si teda skusal aj tuto moznost.. Vdaka za odpoved nech to rastie :)

    vatrus says:

    co je na tom pravdy ked clovek navysi netreningovy den prijem bielkovin resp. ich pusti do seba viac jak tie treningove* ( teraz je to spravne :D)

Honza K. says:

Zdravím Aleši, mám dotaz zda je můj trénink v rámci možností správný, začal jsem cvičit cca před dvěma měsíci. Do posilovny chodím každá pátek, poté si dám dva dny regen a pondělí, úterý, středa cvičím doma (cviky s lehkými činkami, břicho kliky)+někdy si jdu trochu zaběhat (pouze kratší běh se sprintem na konci, maximálně jednou týdně) a tak dokola. Vzhledem k tomu, že jsem začal cvičit doslova „od nuly“ vzhledem k mé svalové hmotě i váze, Proto by mě zajímalo zda by bylo dobré pokračovat v tomto režimu (samozřejmě postupně přidávat náročnější cviky, váhy atd. ) a přibližně po roce cvičení se přesunout ke calisthenics (prozatím nemám tolik síly, abych s tímto druhem cvičení začal ihned). Mým cílem je hlavně celková kondice a zdravě vypadající vyrýsování svalů.
+ Výrazně jsem změnil jídelníček zaměřená na zdravá a výživná jídla.

Jan says:

Ahoj Aleši, jaký máš názor na Ulisses Jr. Zajímalo by mě, zda se tohoto dá dosáhnout naturální cestou, což on prý má. Přikládám odkaz https://www.youtube.com/watch?v=X2Gjd5KwqKM

Děkuji

Míra says:

ahoj Aleši, mám dlouhodobější problém s bolestí v oblasti kříže na zádech. Cvičím už nějaký čas, sundal sem 16kg nadváhy(hlavně pupek :D), teď mám cca 84kg na 183cm, což je fajn. Posílil všechny části těla, ale téhle bolesti se nemůžu zbavit. Jako hlavní příklad, kdy žačne vystřelovat tupá bolest je při angličácích, pokud z prkna na zemi se snažím skočit do dřepu, tak to přitom ohnutí těla vystřelí, jak čert. I u jiných cviků, kde zapojuji tuhle část zad, začne to podobné v menší míře. Většinou až po pár opakování, není to nikdy na první pokus. Ještě doplním, že mám sedavé zaměstnání už 11let, myslím, že by to mohlo mít na to vliv. Můžeš mi nějak poradit, jaký cviky třeba zařadit? zaměřit se více na střed těla, vzpřimovače? Klasika mrtvoly, dřepy ani jiné cviky s činkami mi bolesti nezpůsobují. PS: připravuju se na Spartan Race, tudíž zrovna ty anglíčáky jsou nutné :) díky, ať se daří.

Eliška says:

Ahoj Aleši, co si myslíš o CrossFitu? Potřebuju hlavně shodit kila (zbavit se tuku).

Tomáš says:

Zdarrr Aleši! Když cvičím 1,5-2 h, je lepší si dát třeba po 1 h určitý množství glukopuru/maltodextrinu, nebo po celou dobu tréninku pít vodu smíchanou s cukrama? Popřípadě kolik gramů? Nebo je to všechno zbytečný? Díky za odpověď a nepřestávej pořádně bombit! :D

Eliáš says:

Ahoj Aleš, chcem sa opýtať, či keď masíruješ svaly s tou koulí z FUBO.CZ či vtedy keď nájdeš to miesto kde ťa to bolí a premasirovávaš to, čí to nemože byť miesto kde nemasíruješ svala le žilu. Lebo sa mi zdá že ma to bolí najviac tam kde mám žily. Dopredu ďakujem za odpoveď. AŤ TO ROSTE!!! :D

Katka says:

Ahoj Aleši sem kojici matka a chtela byvh zacit cvicit po porodu vsechno zpevnit a hlavne schodit vsechen tuk ale nejsem si zcela jista jestli muzu dodrzovat nejake extremni jidelnicky kuli kojeni ……

Dušan says:

Zdar Aleši, může silový tréning zvyšovat krevný tlak?
Mam 20 rokov 84kg 180 cm a tlak 150/70……
Za posledny rok som pribral asi 8 kg a cvicim cca po 5 opakovaniach….diky

Lukáš says:

Ahoj Aleši, asi měsíc mě nehorázně křupe pravé koleno. Při chůzi, při dřepech i při sezení ani u protahování. Je to hodně hlasité a bolestivé křupnutí u kterého se mi i prolomí noha bolestí. Měl by jsi nějaké rady, jak to zpravit/zlepšit? Nebo rovnou návštěva lékaře?
Díky a ať to roste! :)

Adam says:

Čau Aleši,
Chtěl jsem se zeptat, proč ve večerních hodinách vypadám hodně nafouklý/objemný než v odpoledních hodinách, kdy vypadám trošku vyrýsovaně? Čím to může být?

Martin says:

Ahoj,

mám problém s růstem a procítěním spodku prsou. Cvičím už 2 roky a pořád se nechce vytvarovat a ztvrdnout spodní část prsou pod bradavkami. Snažím se kombinovat různé cviky s malou váhou a pořádně to procítit, což mi moc nejde. Vzpomínám si, že do doby než jsem začal cvičit jsem měl na prsou hodně tuku, což se projevilo divným tvarem. Myslím, že to souviselo s hormonama. Byl bych rád za každou tvou radu

Díky, Martin.

Euny says:

Mám ešte jednu otázku :) Už viac ľudí mi povedalo, že mi neodporúča robiť brušáky lebo škodia chrbticy … Čo si o tom myslíš ty ? Viem, že ty ich robíš tak prečo to potom toľko ľudí vraví ? :) Ďakujem za tvoje vyjadrenie :) Držím ti palce v posilovaní aj v živote :)

Verča says:

Ahoj Aleši, mám důležitou otázku. Snižuje se varem kvalita proteinu? Když například přidám protein do krupicové kaše, lehce zhrudkatí.

Slavo says:

Ahoj Aleši :) chcel by som vedieť tvoj názor na to , že by sa nohy cvičili 3x do týždňa a to pondelok, streda a piatok ,, takýmto šokovanim by reagovali na rast? samozrejme chápem že regenerácia musí byť dostatočná

Euny says:

Čauko :) Len začínam cvičiť (vlastnou váhou ale poriadne) a chcem sa opýtať na stravu ako napríklad ovsené vločky, tvaroh a podobne aby som čo najrýchlejšie a najefektívnejšie priberal, lebo som momentálne suchý ako patyka :( …. P.S. Určite pokračuj v tom čo robíš :)

Tom says:

Ahoj Aleši. Cvičím asi 2 a 1/2 roku a právě se pokouším o první dietu, stravu, ale držím už poměrně dlouho. Je mi 31, měřím 185 a současná váha je 77kg. Začínal jsem cca v únoru na 83kg, váha šla hezky pomalu dolu (zpočátku i docela rychle), tak jsem si řekl, že občasný cheat nic nezkazí (závodní ambice fakt nemám). Dieta začínala na cca 2600kcal, postupně jsem snižoval, až jsem se dostal na současných cca 2000kcal. Po posledním cheatu, 2 týdny zpět (cca 3500kcal – žádný sušenky atd, jen hodně jídla), jsem sundal dalších 200kcal, na zmiňovaných 2000, ale váha od té doby stojí. Je možné, že jsem zbytečně ubral a proto se váha zastavila? Do té doby jsem jel cca 2250kcal a váha klesala. Myslíš, že bych měl zpátky přidat třeba na 2200kcal a držet to? Díky moc za odpověď a pokračuj v tom, co děláš, jsi skvělou inspirací, pro nás mrňavé naturály :)

Peter says:

Ahoj Ales. Patrim medzi priaznivcov fitness uz nejakych cca 28 rokov. Chcem Ti len povedat, ze robis obrovsky kus dobrej prace, nie len v oblasti cvicenia, ale aj vhodneho smerovania rozvoja mladych ludi, ako po fyzickej, mentalnej, aj osobnostnej stranke. Tvoj entuziazmus, prejav, retorika je tak perfektne prijatelna a akceptovatelna, ze klobuk dole. Drzim Ti palce v super praci, ako aj v osobnom rozvoji. Vzdy sa rad pozriem na tvoje nove videa.

Peter

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

JSTE ROBOT? *