Rise And Shine 690 Kč
BCAA 585 Kč
Mikina SUPERHUMAN 699 Kč
Pánské Tričko SUPERHUMAN 349 Kč

 

Jméno: Aleš Lamka

Emailová adresa: aleslamka@seznam.cz

Zpráva přes FB na adrese: https://www.facebook.com/AlesLamkaFitness

Bydliště: Husova 165, Hronov, 54931

 

17
15 Komentáře u “Kontakt
Šárka says:

Ahoj Aleši, myslíš, že je špatné cvičit 5-6 dní za sebou? Řekněme, že jsem naprostá začátečnice a chtěla bych zhubnout ale jsem trochu zmatená, protože někdo mi radí cvičit obden a někdo i více dní za sebou. V obou případech mi jejich vysvětlení proč to dělat tak a tak, přijde logické ale ty jsi profík, takže tvůj názor pro mě bude mít větší váhu. Předem díky za odpověď.

Verča says:

Ahoj Aleši, chtěla bych tě poprosit, zda bys natočil video – Jak funguje proces spalování tuku. Jak tuk vychází z těla ven. Někde jsem četla že tuk odchází z těla dechem a ne pocením. Ráda bych věděla jak to tedy je. Bohužel na internetu jsem nic o tom nenašla.
Děkuji za odpověď

Ondrej says:

Zdar Aleši. Chcel by som ťa len poprosiť o radu. Dnes klasika…mal som v plane ísť si zamakať…dnes nohy…. ale cca po 4-5 serii ma začala ale brutalne bolieť hlava…no strašné tlaky do hlavy ?? maš s niečim podobným skusenosti…resp. či si sa s tym už stretol… btw žiadne horibilne vahy nedavam lebo proste posilku nestiham kvoli praci takže len vlastna váha+zátažová vrsta (25 kg) + jednoručky cca 15 kg… musel som normalne skončiť s treningom a ist na izbu … :/ ešte teraz mi dosť ta bolest v gebuli pulzuje :(

Tomas says:

Ahoj Alesi, chcem sa spytat, kolko stiji u teba treningovy plan a jedalnicek na mieru, vdaka :)

Milan says:

Čau, jestli se ještě rozmýšlíte, zda do toho jít nebo ne, tak si pište, že nemáte co ztratit a rozhodně to nejsou vyhozené peníze!! Cvičím už 15 let a rozhodně jako Aleš nevypadám, a proto jsem si říkal, že něco dělám špatně. Do posilky jsem chodil 3x, 4x někdy i 5x týdně, ale výsledky nic moc. Až poslední rok jsem se začetl do různých článku, jako cviky na zvýšení testosteron a hlavně jídlo.
Na FB někdo sdílel Aleše, a když jsem shlédl jeho další a další videa, bylo rozhodnuto. Potřeboval jsem jídelníček a Aleš si mne získal vtipnými videi. K jídelníčku jsem si vybral i trénink na míru, a když už tak už ten nejtvrdší a naordinoval si 6 dní v posilce, aby to stálo za to!
Od tréninku jsem si moc nesliboval, přeci jen cvičím 15 let a všechno vím a všechno znám. Prdlajs !! :) Díky tréninku od Aleše vím, kde jsem dělal chyby, jaké cviky jsem vůbec necvičil a navíc díky videím jak je správně zacvičit. Samotný tréninkový plán jsem si představoval takto: udělej 4x mrtvolu po 8 opakování, 4x horní kladka po 8 opakování ATD. Musím říci, že prvotní pohled na plán byl obrovský šok!!! Strašně moc informací jak ohledně toho, co ten den cvičit, ale i jak to obměňovat a vylepšovat. A tehdy jsem nalezl svůj kámen úrazu – byla to rutina!! Stále jsem cvičil stejné cviky třeba půl roku, protože mi to vyhovovalo a nemusel jsem si namáhat mozek, co budu cvičit dnes!
Jak vypadá Alešův jídelníček? Přiznám se, že tady po načtení a vyzkoušení různých článku jsem měl jistou vizi, jak by to mělo vypadat a potvrdilo se. Jen jsem nečekal, že musím jíst a to hodně!!!! Je to hlavně o zdravém jídle jako například brambory a maso v poměru na vaši váhu a aktivní pohyb. Co mě v jídelníčku překvapilo, bylo to, že není jednotvárný a máte spoustu variant na výběr, z kterých si dokážete vybrat podle chuti, cenové dostupnosti a hlavně taky aktuální časové volnosti.
A jak probíhal online trénink?
Měl jsem trochu obavy, jak to bude probíhat. Přeci jenom je jiné, když na Vás člověk dohlíží a vidí každou sebemenší chybu. Taky mi to každý rozmlouval, že to je blbost. Aleš se ptal na spoustu věcí, má svoje metody, jak zjistit, zda váš trénink a jídelníček nešidíte. Díky tomu, jak jsme postupovali, jsem přišel na to, jak pokračovat dál, abych dosahoval požadovaných výsledků. Můj požadavek na trénink a jídelníček byl takový, že chci prvotně nabírat svaly a jako bonus hubnout. Za měsíc jsem přibral 4kg a pozor v pase 3 cm shodil, jinými slovy – perfektní.
Mějte se, Milan.
P.S.: Mám námět na video: jak se NE/CHOVAT v posilovně.

Josef Rylko says:

Dobrý den,
hledám nějaké cviky na protažení trapézu. Po shlédnutí vašeho videa jsem nadšený, ale pravděpodobně mám jiný problém, než jsem si myslel. Mám vytlačenou pravou lopatku, fyzioterapeutka mi tvrdí, že mám slabé hluboké břišní svalstvo a trápí mě s břišním dýchaním. Já si myslím, že celá pravá strana je na h … a je třeba protahovat celou prvou stranu od nohou. Hodně jezdím na kole(loni 3500 km) a mám zkrácené šlachy na nohou. Je mi 58 let, takže už bych se měl podívat do kalendáře, ale sportuji rekreačně celý život, to rameno je důsledek požárního sportu – výstup do věže po hákovém žebříku – vyhazování žebříku. Šlo by navrhnout nějaký postup, či sestavu, kterou bych měl cvičit. Cvičím totiž každé ráno, ale zřejmě blbě

Filip says:

Ahoj Aleši, chtěl bych poradit okolo tréninkového plánu. Je mi 14, mám 170cm a necelých 60kg.
Chtěl bych se začít věnovat posilování, popř kulturistice. Cvičim doma, ale nebyl by problém i chodit do posilovny. Díky za odpověď.

Marek says:

Zdar.
Potreboval by som pomoct s jedalnickom aj s treningovim planom. Potrebujem pribrat. Mam 184 cm a 60 kg. Jem ryzu , kuracie maso, banany, vlocky, tvaroh, zemiaky, + gainer. Lenze tych tvarohov je viac druhov neviem aky si mam kupovat, kolko x za den mam pit gainer, ake mnozstvo, ci ho mam pit aj v netreningovi den. Cvicim 3x tyzdenne. (Zacal som cca pred mesiacom). Ale neviem ktore casti tela mam spolu cvicit v jeden den a ake cviky su najlepsie. Poradis mi zadarmo ci za peniaze ak za peniaze tak kolko cca za to beres?
Dik

Miroslav says:

Ahoj Aleši. Rád bych Tě požádál o sestavení jídelníčku. Chodím 4krát týdně do posilovny a zažívám přesně to co maš na svém videu o jídle. Věk 37, váha 75,výška 165. Děkuji za odpověd.

Ondrřej Smetana says:

Chtel bych navazal spolupraci potřeboval bych zhubnout
jim všechno co mi mama da (vím to je špatně )
pohyb mam 3 tydne -středa trenink fotbalu
patek-trenink fotbal
sobota/nedele -zapas fotbalu
do posilovny jsem ješte nezačal chodit
14 let vaha 76 vyška 156

Monika says:

Ahoj Aleši, Můj manžel se konečný rozhodl trochu zhubnout a nabrat svaly. Je mu 48 let, takže se mu žádalo trochu tvořit bříško nebo spíše vypadaly žaludek. Jinak je hubeny. Mezi 185 cm a vaši ted 96 kg. Před 14 dny jsme začali jist zdravěji. Hlídat si tuky apod a pravidelne 6x denne jist . Za 14 dni shodil 4.5 kg. Ale stále si nejsem jista, že to děláme dobře.
Mé je 42, měřim 160 cm a vašim 59 kg. Již rok se snažím zhubnout v partií stehen, ale porad mi to nejde. Cvičím cca 4-6x týdne podle jillian michael a váha je +-3 kg. Nemohu se dostat nic. Poradit mi Prosím co delam spatne?
Pokud bych chtěla využít tvých služeb pro manžela, jak to probiha?
Díky za odpověď

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

JSTE ROBOT? *